جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام علی کارگر

حوزه/ معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد از اعزام بیش از ۴۸۰ روحانی به مناطق مختلف شهر دارالعباده خبر داد.

حجت‌الاسلام علی کارگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، به اجرای برنامه‌های مختلف در ماه مبارک رمضان اشاره و عنوان کرد: غبارروبی مساجد و بقاع متبرکه با مشارکت مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان در چند روز مانده به ماه مبارک رمضان انجام گرفت.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد ادامه داد: توزیع اقلام تبلیغی، ادعیه ماه مبارک رمضان، مهر نماز، تسبیح و قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان در میان مساجد استان از دیگر فعالیت‌هایی است که انجام شد.

وی از اعزام بیش از 480روحانی و مبلغ اعزامی از  قم و یزد به مناطق مختلف استان در ابتدای ماه مبارک رمضان خبر داد و خاطر نشان کرد: این مبلغین جهت برپایی نماز جماعت و پاسخگویی به امور مذهبی مردم به مناطق مختلف استان اعزام شدند.

حجت‌الاسلام کارگر یادآور شد: مبلغان در مدت یک ماه استقرار در مناطق شهری و روستایی ترویج احکام شرعی، مسائل اعتقادی، آگاهی بخشی در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی ، پیشگیری از اعتیاد ، کاهش خشونت و مسائل خانوادگی از اولویت های مباحث تبلیغی آنها خواهد بود.

وی افزود: در این ماه برنامه‌های فرهنگی مختلفی از جمله ختم قرآن کریم، تفسیر، آموزش قرآن کریم و برپایی کلاس‌های اخلاق و پاسخ به سوالات شرعی در اغلب مساجد این استان برای استفاده همگان در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در پایان تاکید کرد: باید زمینه‌ای فراهم شود که با ارائه خدمات مناسب به مردم در این ایام، زمینه بهره‌مندی آنها از فیوضات ماه مبارک رمضان را به صورت کامل و جامعه داشته باشند.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha