شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه محمدیه

حوزه/ امام جمعه شهر محمدیه گفت: با توجه به ناشناخته ماندن شخصیت امام راحل(ره) برای نسل جدید، باید با برنامه ریزی مناسب سیره ایشان، برای نوجوانان و جوانان به شکل هنرمندانه بازگو شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن موسوی موینی، امروز در جمع اعضای ستاد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) شهر محمدیه،  ضمن گرامیداشت یاد وخاطره امام خمینی (ره)، گفت: با توجه به ناشناخته ماندن شخصیت امام راحل(ره) برای نسل جدید، باید با برنامه ریزی مناسب سیره ایشان، برای نوجوانان و جوانان به شکل هنرمندانه بازگو شود.

وی با بیان این که امام خمینی (ره) شخصیتی ممتاز، شجاع و انقلابی بودکه توانست رژیم شاهنشاهی را متلاشی و انقلاب را به پیروزی برساند، افزود: مراسم ارتحال حضرت امام نباید مراسم صرفاً عزاداری باشد، بلکه باید فرصتی برای تبیین اندیشه های ایشان باشد.

امام جمعه شهر محمدیه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند: "امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است"، افزود: امام(ره)، با بینش وسیع خود، منادی اسلام زنده و پویا در اندیشه و عمل بودند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی موینی بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران پیشرفت های ارزشمند خود را مدیون تفکرات حضرت امام خمینی(ره) است، ایشان را یک شخصیت بی نظیر در تاریخ و جهان دانست و گفت: یاد و نام امام(ره) برای همیشه در ذهن مردم زنده باقی خواهد ماند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha