سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
امام خمینی(ره)

حوزه/ معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری مراسم گرامیداشت رحلت امام خمینی(ره) و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد در حرم مطهر رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت‌الاسلام سید‌جلال حسینی با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی در حرم مطهر رضوی، گفت: با توجه به نزدیک شدن به بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و پنجاه و چهارمین سالگرد قیام خونین 15 خرداد، بار دیگر ملت قدرشناس‌ و با ایمان‌ ایران‌ گرد هم‌ می‌آیند تا یاد و خاطره‌ معمار کبیر انقلاب و شهدا‌ را گرامی‌ بدارند.

وی بیان کرد: در راستای تبیین اندیشه‌های سیاسی و اخلاقی معمار کبیر انقلاب اسلامی در جامعه، مراسم گرامیداشتی با حضور حجج اسلام والمسلمین محسن قرائتی، رحیمیان و ابوترابی در صحن جامع رضوی و رواق بزرگ امام خمینی(ره) برپا خواهد شد.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی ادامه داد: استاد محسن قرائتی همزمان با شب‌های 14 و 15 خردادماه که مصادف با رحلت جانگداز امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد است، در صحن جامع رضوی به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت و بعد از آن مداحان و ذاکران در مدح شهدا و امام راحل به مدیحه‌سرایی می‌پردازند.

وی افزود: همچنین ویژه برنامه‌هایی برای روزهای چهاردهم و پانزدهم خردادماه در نظر گرفته شده است که با سخنرانی حجج اسلام رحیمیان و ابوترابی در ساعت 18 تا ۱۹:۳۰ در رواق امام‌خمینی(ره) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: مراسم ویژه‌ای به مناسبت رحلت امام خمینی(ره) نیز برای زائران عرب‌زبان و اردوزبان در رواق‌های دارالمرحمه و کوثر حرم مطهر رضوی در نظر گرفته شده است که مرثیه‌سرایی و سخنرانی با موضوع ثمرات قیام روح الله از جمله این برنامه‌ها خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha