شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: حوزه علمیه سپاه دین در جامعه است و باید بدانیم که اقامه باقی فرایض به امر به معروف و نهی از منکر بستگی دارد و نباید بگذاریم که در جامعه کمرنگ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی عصر امروز در گردهمایی ائمه جماعات استان قم در سالن جلسات جامعه مدرسین با اشاره به حضور گسترده مردم ولایی و انقلابی در انتخابات اشاره کرد و گفت: رأی بالای مردم انقلابی و ولایی نشان داد که بدنه مردم انقلاب را دوست دارند و به منویات رهبری عمل می‌کنند که وظیفه ما را نیز سنگین‌تر می‌کند.

وی به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: حوزه علمیه سپاه دین در جامعه است و باید بدانیم که اقامه باقی فرایض به امر به معروف و نهی از منکر بستگی دارد و نباید بگذاریم که در جامعه کمرنگ شود.

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه فرهنگ سازی شود گناه در جامعه کوچک شمرده نمی شود.

وی با بیان اینکه مراجع تقلید نیز در مورد خطرات اجرای سند 2030 در جامعه هشدار داده‌اند گفت: طلاب و روحانیون وظیفه دارند که مردم را آگاه کنند که اجرای این سند چه بلایی سر کشور خواهد آورد.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha