جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبری

حوزه/ رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: ایشان علاقه ویژه ای به خطه آذربایجان دارند و در پیام انتصاب امام جمعه جدید تبریز از شهرستان با عنوان "شهر قهرمان" یاد می کنند و چنین تعبیری را برای شهر دیگر ندیده ام.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان آذربایجان شرقی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، امام جمعه جدید تبریز برگزار شد، ابراز داشت: خاطره استقبال کم نظیر مردم تبریز از سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شهر در ذهن مان وجود دارد؛ تراکم جمعیت از فرودگاه تا محل اقامت و در طول اقامت شان هنوز از ذهن ها پاک نشده است. 
وی افزود: این عشق الهی است و این صمیمیت هیچ کجا پیدا نمی شود و هیچ یک از رهبران جهان دارای چنین استقبالی نیستند.  
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی تاکید کرد: تراکم تقاضا از سوی مردم بسیار فراوان است که خواستار هدیه ای از سوی ایشان و یا دیدار با حضرت آقا هستند. 
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه داد: پیام رهبر انقلاب برای شرکت مردم در انتخابات روشن بود که مردم تا پاسی از شب در پای صندوق های رأی حضور یافتند. 
وی گفت: بنده در طول نزدیک به ۳۰ سال که در خدمت ایشان هستم هر هفته یا هر ماه از ایشان درس می گیرم؛ اما این سمت سیاسی معظم له، دیگر ویژگی هایشان را پوشانده است. 
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی تصریح کرد: اگر امروز رهبر معظم انقلاب فریاد بزنند در و دیوار به ایشان لبیک می گویند.  
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین تاکید کرد:  ایشان علاقه ویژه ای به خطه آذربایجان دارند و در پیام انتصاب امام جمعه جدید تبریز از شهرستان با عنوان "شهر قهرمان" یاد می کنند و چنین تعبیری را برای شهر دیگر ندیده ام. 
وی در پایان عنوان کرد: مقام معظم رهبری سلام خودشان را به مردم آذربایجان ابلاغ کردند. 
گفتنی است، متن حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی برای انتصاب امام جمعه جدید تبریز توسط حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی قرائت شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha