چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سید محمدعلی ‌آل هاشم - نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: با همراهی جوانان پرشور انقلابی و مسئولان استان شبانه روز تلاش خواهم کرد و مطمئن باشید خبرهای خوبی از این استان به گوش رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، امام جمعه جدید تبریز، پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان آذربایجان شرقی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در استانداری این استان برگزار شد، ابراز داشت: تبریز، شهر شهیدان محراب و شهدای ۲۹ بهمن و خانه عاشورایی هاست.
وی تاکید کرد: از حسن ظن رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکر می کنم و مطمئن باشید خبرهای خوبی از ابن استان به گوش معظم له خواهد رسید و با همراهی جوانان پرشور انقلابی و مسئولان استان شبانه روز تلاش خواهیم کرد. 
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه آشنایی خوبی با استان آذربایجان شرقی دارم، گفت: فرصت های بسیار خوبی در این استان وجود دارد که با برنامه های مدون از همه این پتانسیل ها استفاده خواهیم کرد. 
امام جمعه تبریز همچنین گفت: خدمات ارزشمند آیت الله مجتهد شبستری را ارج می نهیم و امیدواریم اقدامات نیمه تمام فرهنگی را با قدرت ادامه دهیم. 
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در ادامه با تقدیر از پدر خود خاطرنشان کرد: هر چه دارم از والد معظم دارم.
وی در پایان خطاب به مدیران استان تاکید کرد: هر کس بخواهد از نام ما در مراجعه به ادارات سوء استفاده کند شما برابر قانون با آنان برخورد کنید.
امام جمعه تبریز همچنین در پایان ابیاتی از شعر استاد شهریار به زبان ترکی قرائت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha