چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
محمدی گلپایگانی

حوزه/ رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان اقدامات تروریستی آل سعود گفت: آنان با کمال پررویی می گویند ما باید ریشه ترور را بخشکانیم؛ شما خودتان تروریست هستید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه امروز تبریز ابراز داشت: آذربایجانی ها مردمان عاشق اهل بیت(ع) هستند و برای امام حسین(ع) سر از پا نمی شناسند، شور و هیجانی که در مجالس مذهبی این خطه دیده می شود در هیچ کجا دیده نشده است. 

وی افزود: شما فرزندان ثقه الاسلام و بزرگان و مبارزانی هستید که استبداد صغیر محمدعلی شاه را سرنگون کردند؛ مشروطه از خطه آذربایجان برخاست و نطفه این نهضت در تبریز بسته شد. 
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد: در افتخار شما آذربایجانی ها همین بس که حضرت آیت الله خامنه ای هم ریشه در این آب و خاک دارد. 
وی همچنین با اشاره به شجاعت رهبر انقلاب اظهار داشت: شجاعت ایشان را در حادثه منا دیدیم که با یک تهدید و یک کلام باعث شد آل سعود پیکر مطهر شهدای ایرانی را تحویل دهند. 
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان اقدامات تروریستی آل سعود خاطرنشان کرد: آنان با کمال پررویی می گویند ما باید ریشه ترور را بخشکانیم؛ شما خودتان تروریست هستید. 
وی ادامه داد: این در حالی است که انتخابات آرام و باشکوه با دموکراسی کامل در ایران برگزار شد؛ اما هنوز در کشور عربستان انتخاباتی برگزار نشده و بانوان اجازه رانندگی ندارند. 
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی در پایان سخنان خود، اقامه اولین نماز جمعه توسط حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم را تبریک گفت و اظهار داشت: ایشان عالمی دلسوز و مردمی و مهربان هستند و فرماندهان ارتش از تهران برای بدرقه ایشان به تبریز آمده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha