جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تشییع حجت الاسلام حیدری

مدیر مدرسه علمیه رضوی الشتر گفت:عشق به اهل بیت(ع) از ویژگی های بارز مرحوم حجت الاسلام حاج شیخ محمود حیدری بود .

حجت الاسلام مسعود بابایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به درگذشت حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمود حیدری بیان داشت: آن عالم وارسته همیشه خلقی نیکو داشته و بسیار صبور و مهربان بودند.
وی با اشاره به اینکه آن عالم گرانقدر همیشه در صحنه های خدمت به اسلام و انقلاب خوش درخشید، افزود: آن مرحوم در دوران پیروزی انقلاب همیشه با شجاعتی مثال زدنی یار و یاور انقلابیون بوده و همواره جریان های انقلابی مردم را هدایت و روشن گری می نمود.
مدیر مدرسه علمیه رضوی الشتر عشق به اهل بیت (ع) را از ویژگی های بارز شخصیتی آن روحانی باتقوا دانست و خاطرنشان کرد: وی همواره با عشق و ارادتی سرشار از معرفت و شناخت پای مجالس روضه اهل بیت (ع) حضور می یافت و عمق و ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت (ع) نشان می داد.

حجت الاسلام مسعود بابایی در پایان مردم داری و محبوبیت خاص در بین عموم مردم بویژه کنهسالان و ریش سفیدان را از دیگر ویژگی های شخصیتی و رفتاری ایشان برشمرد و گفت: آن مرحوم همواره با حضور در منابر، خانه های عالم و مساجد در تبلیغ، تبیین و نهادینه کردن مکتب اهل بیت(ع) قدم برداشت.
وی با بیان اینکه خدمت صادقانه و دلسوزانه به مکتب اسلام و تشیع از خدمات عمر آن عالم فرزانه به مردم دیار سلسله و روستاهای مناطق محروم بود، گفت: وی علاقه وافری به تبلیغ در روستاها داشت و با شور و اشتیاق زمینه ساز ارتقاء دانش دینی مردم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha