شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مرکز تعلیمات اسلامی واشنگتن

حوزه/مرکز تعلیمات اسلامی واشنگتن با صدور بیانیه ای انفجار های انتحاری عراق و کابل که منجر به کشته و زخمی شدن صد ها تن شده را محکوم کرد و گفت: تروریستها و حامیان آنها بدانند که ملت مظلوم ولی سربلند افغان، همانگونه که بر ارتش کمونیسم پیروز شدند، موفق به پاکسازی خاک کشورشان از اشغالگران و شکست کامل گروههای جانی وهابی خواهند شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مرکز تعلیمات اسلامی واشنگتن با صدور بیانیه ای انفجار های انتحاری عراق و کابل که منجر به کشته و زخمی شدن صد ها تن شده را محکوم کرد و گفت: تروریستها و حامیان آنها بدانند که ملت مظلوم ولی سربلند افغان، همانگونه که بر ارتش کمونیسم پیروز شدند، موفق به پاکسازی خاک کشورشان از اشغالگران و شکست کامل گروههای جانی وهابی خواهند شد.

 این روزها خبرها از آغاز دور جدید خشونت ها و فعالیت های تروریستی باندهای آدمکش و غارتگری حکایت می کنند که حامیان ریز و درشت شان ماه گذشته در میان هیاهو و رقص شمشیر و پایکوبیهای مسخره، شدت عمل و سرکوب و کشتار ملل مقاوم و مبارز منطقه در بحرین و عراق و افغانستان و دیگر بلاد اسلامی را تجویز و مزدورانشان را به همین منظور، بیش از پیش تسلیح و تجهیز کردند.

انفجار بامداد چهارشنبه کابل که طی آن ۱۰۰ نفر کشته و۴۰۰ نفر زخمی برجای گذاشت، اولین شاهکار تروریستهای وهابی نبوده و قطعا آخرین آنهم نخواهد بود. بوضوح می توان دید که اقدامات آنها در دیگر کشورهای اسلامی از سوریه گرفته تا پاکستان و یمن و لیبی و مصر، پس از اعلام همدستی اخیر ارباب و رعیتی در ریاض، شدت یافته و می رود تا منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا بیش از پیش به سوی نقطه اوج خشونتهای قومی و نژادی ومذهبی سوق داده شود.

اما تروریستها و حامیان آنها بدانند که ملت مظلوم ولی سربلند و پایمرد افغان، همانگونه که بر ارتش سرخ و کمونیسم پیروز شدند، بی شک سرانجام در زیر پرچم وحدت بخش اسلام عزیز، موفق به پاکسازی خاک کشورشان از اشغالگران و شکست کامل گروههای جانی وهابی خواهند شد.

مرکز تعلیمات اسلامی واشنگتن ضمن محکوم کردن انفجار مرگبار اخیر در کابل که در آغازین روزهای ماه مبارک رمضان بوقوع پیوست، شهادت مردم بی گناه را تسلیت می گوید، از درگاه خدای بزرگ برای مصدومان و مجروحان سلامتی و بهبودی کامل آرزو و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت میکند.

والسلام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha