پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
امام خمینی

حوزه/ رئیس ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) خراسان شمالی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) الگوی تمام‌عیاری از نظر سیاسی بوده و سیاست ایشان برگرفته از دین بود، اظهار داشت: امام راحل (ره) دین را سیاسی نکرد؛ بلکه سیاست را به‌وسیله دین مهار کرد.

حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: وجود امام راحل (ره) برای مردم و کشور ما و جهان معاصر مصداق امداد غیبی پروردگار بود که مسیر حرکت ملت ایران را به‌سوی حق و حقیقت برگشت داد.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) عارف نبود که از جامعه بریده و به فکر خویش باشد، افزود: امام بزرگوار سعی کردند با درایت و مدیریت منسجم امت خود را از تاریکی و ظلمت برهانند.

حجت‌الاسلام سالاری گفت: امام خمینی (ره) در جریان مبارزه با رژیم طاغوت پرچم اسلام ناب محمدی (ص) را برافراشت و نظامی را بر پایه آموزه‌های اسلام ناب بنا نهاد.

وی با بیان اینکه هنوز نیز عطر ایمان و سیره امام راحل در جامعه قابل استشمام است، گفت: راه امام خمینی(ره) امروز می‌تواند به عنوان یک هدایتگر، بشر را در دل همه ظلمت و تاریکی‌های موجود به نور حق برساند.

رئیس ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) خراسان شمالی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) الگوی تمام‌عیاری از نظر سیاسی بوده و سیاست ایشان برگرفته از دین بود، اظهار داشت: امام راحل (ره) دین را سیاسی نکرد؛ بلکه سیاست را به‌وسیله دین مهار کرد.

وی با تأکید بر اینکه باید همه مدیران در سطوح مختلف از امام خمینی (ره) تأسی گرفته و الگوبرداری کنند، گفت: ایشان به بهترین نحو ممکن مسائل کلان سیاسی و اجتماعی کشور و خانواده خود را مدیریت می‌کردند.

حجت‌الاسلام سالاری با گرامیداشت سالروز رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و قیام 15 خرداد خاطرنشان کرد: باید به سیره و منش حضرت امام (ره) توجه داشته باشیم و نباید ویژگی‌ها و خصوصیات امام بزرگوار را فراموش کنیم

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha