پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام ناصر هدایتی

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد از اجرای طرح قرآنی سفیران نور با حضور قاریان بین‌المللی و کشوری در این شهرستان به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: طرح قرآنی سفیران نور با حضور قاریان بین‌المللی و کشوری در این شهرستان 17 خرداد ماه مصادف با دوازدهمین روز از ماه مبارک رمضان در شهرستان بجنورد اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح با حضور سید جواد حسینی از قاریان ممتاز بین‌المللی، امید حسینی نژاد و مهدی حسنی از قاریان برتر کشوری بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد جامع چناران شهر و مسجد حضرت رسول (ص) بجنورد برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام هدایتی در ادامه با بیان اینکه برگزاری محافل انس با قرآن کریم در نقاط حاشیه ای و روستایی ضروری است، گفت: توجه به نقاط حاشیه‌ای و محروم شهر و روستاها در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و برگزاری محافل انس با قرآن در ایام ماه مبارک رمضان الزامی است.

وی تصریح کرد: نقاط حاشیه‌ای و محروم شهر با توجه به  داشتن جمعیت زیاد و مشکلات و آسیب‌هایی که متوجه آن شده است، نیازمند اجرای بیشتر برنامه‌های فرهنگی و قرآنی است چراکه قرآن انسان‌ساز و چراغ راه بشر برای هدایت و یافتن مسیر درست برای بهتر زندگی کردن است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد با اشاره به اینکه چنین جلسات و برنامه‌هایی برای کسانی که علاقه‌مند به تلاوت و فراگیری علوم قرآن هستند، نوعی کلاس درس است گفت: قاریان جوان با حضور در چنین برنامه‌هایی می‌توانند از ظرفیت‌های علمی اساتید و قاریان بهترین استفاده و بهره را ببرند.

وی با بیان اینکه اگر با جان و دل آیات قرآن کریم را گوش فرادهیم و در زندگی خود عملی کنیم آثار چشم گیر و فروانی در زندگی فردی و اجتماعی ما دارد، خاطرنشان کرد: انس با قرآن و معارف اسلامی سبب سعادت در دنیا و آخرت انسان می‌شود و موفقیت های زیادی را نصیب افراد می کند که لازم است خانواده ها در این مسیر برای فرزندان خود زمینه سازی و بستر سازی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha