جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام احمد رضا غلامی - لرستان

حوزه/ معاون فرهنگی، اجتماعی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از برگزاری بیش از هزار گفتمان و جلسه سخنرانی با محوریت بیان ابعاد شخصیتی امام (ره) با حضور مبلغان در مناطق مختلف این استان خبر داد.

حجت الاسلام احمد رضا غلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با تسلیت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) بیان داشت: احیای مبانی و اصول فکری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به عنوان راهبرد اصلی نظام ایران اسلامی از جمله اهداف برگزاری این گفتمان هاست .

وی توسعه، تعمیق و ترویج اندیشه های امام (ره) را در میان نسل جوان ضروری دانست و خاطرنشان کرد: گفتمان انقلاب، همان گفتمان حضرت امام (ره) و خط نورانی ایشان و رهبری انقلاب اسلامی برای پیشبرد اهداف نظام است .

معاون فرهنگی، اجتماعی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با بیان اینکه تقویت گفتمان انقلاب، امام (ره) و رهبری سدی در برابر توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب است، بیان داشت: استقلال، آزادی، امنیت ایران اسلامی و دستاوردهای انقلاب و شهدا باید برای نسل جوان بازگو شود .

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه شناخت راه حضرت امام (ره) روشنی بخش دلها و چراغ راه هدایت برای تشخیص راه است گفت: برای موضع گیری مناسب در حوادث، تحولات و جلوگیری از انحرافات باید به معیارهای امام راحل (ره) و رهبری انقلاب رجوع کرد.

وی ارتقاء وحدت بین گروه های مختلف را از دیگر اهداف برگزاری مراسم سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) بیان کرد و افزود:آگاهی بخشی به نسل جوان و معرفی شخصیت حضرت امام به عنوان الگو به مردم و مسئولان از دیگر اهداف برگزاری این گفتمان ها با حضور مبلغان است .

معاون فرهنگی اجتماعی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان در پایان، بیان ابعاد تاریخ ساز قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ به عنوان نهضت اسلامی ایران را از دیگر برنامه های مبلغان در بین مردم برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha