شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سعیدی

حوزه/ ضرورت دارد منشوری از روش اهل بیت(ع) در نحوه نگاهشان به آسیب دیدگان و نحوه کمک رسانی به محرومان از روایات استخراج و نصب العین مجامع خیریه شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در دیدار مجمع خیرین هلال احمر استان قم گفت: باورهای انسان باید در ماه مبارک رمضان به گونه ای باشد که مورد پسند خداوند و اهل بیت(ع) واقع شود.

امام جمعه قم افزود: اساس تشکیل مجامعی به عنوان خیریه، این است که این مجامع بر اساس روش اهل بیت(ع) حرکت نمایند و در کارهای خیر و کمک رسانی فارغ از هر گونه خط و جناح به همنوعان رسیدگی کنند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خاطر نشان کرد: نگاه خیرین باید در عرصه کمک رسانی، تالیف قلوب باشد و برای اهل بیت(ع) شیعه، دوستدار و محب درست نمایند.

وی در دامه گفت: هلال احمر می تواند تاثیر زیادی در نحوه کمک رسانی در مجامع خیریه داشته باشد چرا که هلال احمر در مواقع بحران به صورت مساوی به آسیب دیدگان از هر قشری با هر تفکری کمک می کند و درب هلال احمر برای همگان مفتوح است.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تأکید کرد: ضرورت دارد منشوری از روش اهل بیت(ع) در نحوه نگاهشان به آسیب دیدگان و نحوه کمک رسانی به محرومان از روایات استخراج  و نصب العین مجامع خیریه شود.

انتهای پیام // ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha