پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم- ۲

حوزه/ در حاشیه برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلای امام خمینی(ره) تهران، فرهنگسرای گلستان با برپایی غرفه‌ای در فرهنگ سرای بندگی پذیرای روزه‌داران در این نمایشگاه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در حاشیه برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلای امام خمینی(ره) تهران، فرهنگسرای گلستان با برپایی غرفه‌ای در فرهنگسرای بندگی پذیرای روزه‌داران در این نمایشگاه خواهد بود.

بر اساس این گزارش، غرفه فرهنگ سرای گلستان واقع در «فرهنگ سرای بندگی» در شب‌های نورانی ماه مبارک رمضان با ویژه برنامه‌هایی با محور خودشناسی و خداشناسی تلاش می‌کند روزه‌داران و علاقه‌مندان را با ابعاد دیگر عبادت در این ماه آشنا کند.
یادآور می شود؛ خانه فرهنگ سلام در غرفه فرهنگسرای گلستان با برپایی ایستگاه نجوم میزبان علاقه‌مندان به این علم است. بازدیدکنندگان برای بازدید از فرهنگسرای بندگی می‌توانند هر شب پیش از افطار تا پاسی از شب به مصلای امام خمینی و فرهنگسرای بندگی مراجعه کنند یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 77826475 روابط عمومی فرهنگسرای گلستان تماس بگیرند.
گفتنی است؛ غرفه فرهنگسرای گلستان از 8 تا 22 خردادماه مصادف با سوم تا هفدهم ماه مبارک رمضان در مصلای امام خمینی، از ساعت 18 ـ 24 پذیرای شهروندان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha