پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام محمد حجتی - امام جمعه موقت کرمانشاه

حوزه/ امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: تفکر تکفیری و گروه های تروریستی به تنها برای مسلمان خطرناک است، بلکه ایدئولوژی خطرناکی برای تمامی بشریت و سایر ادیان محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین محمد حجتی در حاشیه مراسم شهادت شهید فریدون احمدی که بعد از ظهر امروزدر مسجد نورالحسین (ع) برگزار شد، اظهار داشت: این جوانانی که هر روز در راه دفاع از میهن و ارزشهای آن یک به یک به درجه رفیع شهادت می رسند، کسانی هستند که دشمن شناسی بسیار قوی دارند.

امام جمعه موقت کرمانشاه در ادامه افزود: امروز بسیاری از تبلیغات دشمنان بر روی این است که روحیه ایثار و شهادت را از جوانان ما بکاهند و حتی از بین ببرند؛ اما مشاهده می کنیم که این جوانان غیرتمند ایرانی برای دفاع از آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا، مرزی برای خود نمی شناشند.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: تفکر تکفیری و گروه های تروریستی نه تنها برای مسلمان خطرناک است؛ بلکه ایدئولوژی خطرناکی برای تمامی بشریت و سایر ادیان محسوب می شود.

این استاد حوزه در ادامه خاطرنشان ساخت: امروز تروریست ها به دنبال پیاده کردن نقشه های دولتهای غربی  و عربی و همچنین تغییر نقشه جهان اسلام و خاورمیانه به سود رژیم هایی همانند اسرائیل غاصب می باشند.

وی در ادامه ضریب امنیت در جمهوری اسلامی را نسبت به دیگر کشور های همسایه بسیار بالا و غیر قابل مقایسه دانست و گفت: اگر امروز می بینیم که ایران اسلامی در بالاترین ضریب امنیتی قرار دارد، همه مرهون شجاعت جوانان بی باک و ولایتمدار این مرز و بوم است که حق هیچ گونه حرکت اضافی به دشمنان ایران اسلامی و انقلاب نمی دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha