جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد، از برگزاری مراسم بیست و هشتم سالگرد حضرت امام خمینی و سالگرد قیام پانزده خرداد در بیش از ۷۰۰ مسجد شهرستان یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد ظهر امروز در جمع کارکنان این سازمان، ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن بیست و هشتمین سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و سالگرد قیام 15 خرداد گفت: با توجه به اینکه امسال سالگرد رحلت حضرت امام، مصادف با ماه مبارک رمضان است، با هماهنگی ائمه جماعات مساجد و هیات امنا و کانون های فرهنگی مساجد و با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه امسال برای اولین بار مراسم سالگرد حضرت امام در بیش از 700 مسجد سراسر شهرستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام خلیل سلطانی افزود: این مراسم ها شامل سخنرانی و مداحی است و در پایان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و افطاری به عزاداران پایان خواهد یافت.

وی بیان داشت: علاوه بر این مراسم ها، برنامه های دیگری نیز توسط بعضی از نهاد ها، ارگان ها، دانشگاه ها و نهاد های مردمی در سراسر شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد در پایان اظهار داشت: همچنین قرائت قرآن و جزء خوانی روزهای 14 و 15 خرداد به ارواح مطهر شهدا و به‌ویژه روح بلند و ملکوتی امام خمینی (ره) اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha