شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام خمینی(ره)

جوزه/ امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب گفت: امام راحل در زندگی پربارشان که بخش اعظمی از آن به مبارزه علیه استبداد و خودکامگی طی شد، تنها دغدغه ای که داشت برپایی حکومتی بر اساس اسلام واقعی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، امام جمعه سرپل ذهاب صبح امروز در مراسم گرامیداشت سالروز وفات امام خمینی (ره) که در این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی (ره) را باید بزرگترین و تاثیرگذارترین رهبر دینی قرن اخیر دانست.

حجت الاسلام جواد فاطمی گفت: امام خمینی (ره) با درایت و پیروری از نص صریح قرآن و نیز با حمایت ملت ایران توانست در آن زمان با دستان خالی در مقابل رژیم طاغوت قیام کند و این نظام زور را سرنگون و اصول ناب اسلام محمدی (ص) را پیاده نماید.

وی در ادامه با اشاره اینکه اندیشه های ناب امام خمینی (ره) در نوع خود بی نظیر و مثال زدنی بود، تاکید کرد: امام راحل در زندگی پربارشان که بخش اعظمی از آن به مبارزه علیه استبداد و خودکامگی طی شد، تنها دغدغه ای که داشت برپایی حکومتی بر پایه های اسلام واقعی بود.

امام جمعه سرپل ذهاب با تاکید بر اینکه امام در زمان حیات خود و رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی، توانست اسلام آمریکایی و اسلام واقعی را از هم تفکیک کند، تصریح نمود: همین کار امام باعث شد که دشمنان این مملکت احساس خطر کنند و فرد بی تدبیر و مجنونی همانند صدام را علیه امام خمینی (ره) و این نظام نوپا بشوراندند.

حجت الاسلام فاطمی تاکید کرد: خوشبختانه خلف صالح امام راحل، حضرت آیت الله خامنه ای دوباره سکان کشتی انقلاب را به دست گرفته اند و ما وظیفه داریم همانطوری که امام خمینی (ه) فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به این مملکت آسیبی نرسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha