جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم- ۴

حوزه/ همزمان با برگزاری نمایشگاه قرآن طی هر شب کارگا‌ه‌هایی با حضور شش نفر از هنرمندان عرصه‌های مختلف در بخش هنری این رویداد معنوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در بخش هنری بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن که طی ایام ماه مبارک رمضان در مصلای امام خمینی(ره) برپاست، هر شب کارگاه‌های هنری با حضور اساتید شاخص حوزه‌های مختلف هنر برگزار و از آثار برخی از هنرمندان در این بخش طی روزهای آینده رونمایی به عمل می‌آید.
کمیته هنری نمایشگاه قرآن به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده است که طی هر شب شش نفر از هنرمندان و صنعتگران پیشکسوت و شاخص کشورمان در این بخش حاضر شده و به برپایی کارگاه اقدام می‌کنند تا مخاطبان نمایشگاه بیشتر با این هنرها آشنا شوند. از جمله این هنرها می‌توان به نقاشی، خوشنویسی، گچ‌بری، خط و نقاشی و تصویرگری اشاره کرد.
به همین منظور کمیته هنری نمایشگاه قرآن در طول ایام برگزاری نمایشگاه قرآن اقدام به برگزاری 100 نفر ساعت کارگاه می‌کند. در همین راستا نشست‌های علمی نیز با حضور 10 نفر از استادان شاخص حوزه سینما، تئاتر، هنرهای تجسمی و ... برگزار می‌شود.
اجرای تئاترهای خیابانی، نقاله‌خوانی و پرده‌خوانی و همچنین نمایش فیلم‌های بلند، کوتاه و داستانی از دیگر برنامه‌های این حوزه به شمار می‌آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha