سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
وفد الامة لبنان و فتحعلی سفیر ایران

حوزه/ هیئتی از جنبش الامة لبنان به ریاست شیخ عبد الله جبری دبیر کل این جنبش به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در سفارت ایران در بیروت با محمد فتحعلی سفیر ایران در لبنان دیدار کرد و حلول ماه مبارک رمضان و انتخاب حجت الاسلام حسن روحانی به عنوان رئیس جمهوری ایران را به رهبری و ملت ایران تبریک گفتند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، هیئتی از جنبش الامة لبنان به ریاست شیخ عبد الله جبری دبیر کل این جنبش به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در سفارت ایران در بیروت با محمد فتحعلی سفیر ایران در لبنان دیدار کرد و حلول ماه مبارک رمضان و انتخاب حجت الاسلام حسن روحانی به عنوان رئیس جمهوری ایران را به رهبری و ملت ایران تبریک گفتند.

فتحعلی از شیخ جبری و هیئت همراه استقبال کرده و بر اصولی که انقلاب اسلامی ایران بر پایه آن برای مبارزه با استکبار جهانی و ایستادگی در کنار مظلومین و مستضعفین، حمایت از مقاومت لبنان، یاری ملت فلسطین و مسائل امت اسلامی برپا شد، تاکید کرد.

شیخ جبری به اشاره به اینکه امت ما در شرایط بسیار سختی به سر می برد و مورد تجاوز حملات دشمن صهیونیستی آمریکایی قرار می گیرد، بر اهمیت وحدت اسلامی و نقش آن در مقابله با توطئه ها، فتنه انگیزی ها و طرح های غربی تاکید کرد.

 وی در پایان بر نقش ایران در حمایت از وحدت، مقاومت و ایستادگی در کنار مسئله فلسطین تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha