شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 آیت الله غیاث الدین طه محمدی

حوزه/ آیت الله طه محمدی گفت: در اجرای طرح ها و برنامه ها باید فارغ از جناح بازی تصمیم گیری کرد، چرا که با تعصب تمام عقلانیت انسان تحت الشعاع قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، صبح امروز در دیدار با اعضای شورای شهر فامنین، با اشاره به اهمیت مدیریت صحیح در جامعه، گفت: انسان باید از خود عبور کند تا بتواند سعادت مند شود  .  

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تمام امور زیبای عالم از یک عقل زیبا نشأت می گیرد، لذا کسانی که در شورای شهر مسؤولیت دارند، باید بیشتر تمرکز خود را درباره طرح های زیبا و ریشه دار و اصیل قرار دهند.

امام جمعه همدان ابرازد اشت:‌ انجام بعضی از کارها به دلیل بزرگی کار و مشکلات بر سر راه، کار همه کس نیست و نیاز به خط شکن دارد و راجع به عمران و اشتغال و صنعت و فرهنگ باید شورای شهر ورود کند.

وی افزود: دین می گوید همه افراد نسبت به زیر مجموعه خود مسؤول هستند و این مساله نیاز به داشتن دین از سوی مردم نیست، امام علی(ع) می فرماید شما نسبت به همه مخلوقات مسؤول هستید و اگر کسی بتواند قدم مثبتی بردارد و این کار را انجام ندهد روز قیامت مسؤول است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت: در اجرای طرح ها و برنامه ها باید فارغ از جناح بازی تصمیم گیری کرد، چرا که با تعصب تمام عقلانیت انسان تحت الشعاع قرار می گیرد.

رئیس شورای حوزه علمیه همدان در پایان با اشاره به مساله جناح بازی در کشور، خاطرنشان کرد: جناح بازی تفکری اشتباه است و خدایی بودن در آن مطرح نیست.

انتهای پیام

    

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha