پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی

حوزه/ حجت الاسلام طهماسبی تصریح کرد: تنها راه دفع توطئه ها و دسیسه های دشمن اتحاد و یکپارچگی ملت و تبعیت از ولایت فقیه است و تا زمانی که این مهم مورد توجه قرار گیرد، هیچ کشور و قدرتی امکان مقابله با ملت ایران را ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ، حجت الاسلام علی طهماسبی، امروز در جلسه تفسیر قرآن در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان البرز استان قزوین، با قدردانی از حضور ملت ایران در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، گفت: مقام معظم رهبری در این مراسم و در دیدار با اقشار مختلف مردم رهنمودهای راهشگایی را مطرح می کنند که باید نصب العین همه قرار گیرد.

وی، «انقلاب اسلامی» و «ولایت فقیه» را دو امانت امام خمینی(ره) و شهدا دانست و با بیان اینکه هدف دشمنان به ویژه آمریکا براندازی نظام جمهوری اسلامی است، افزود: آنها مرتب در حال برنامه ‌ریزی علیه نظام اسلامی هستند، لذا تنها راه دفع توطئه ها و دسیسه های دشمن اتحاد و یکپارچگی ملت و تبعیت از ولایت فقیه است و تا زمانی که این مهم مورد توجه قرار گیرد، هیچ کشور و قدرتی امکان مقابله با ملت ایران را ندارد.

 استاد حوزه علمیه قزوین، دشمن شناسی را از ضرورت های جامعه اسلامی خواند و تصریح کرد: مسائل و مشکلاتی که امروز امت اسلام با آن دست و پنجه نرم می کند به نا آگاهی و نبود شناخت مسلمانان از دشمنان بر می گردد.

وی تصریح کرد:  تا زمانی که دشمن را نشناسیم، نمی توان از مکر و فریب او در امان بود، بنابراین بصیرت و هوشیاری، امری مهم است، چرا که دشمنان از هر راهی برای ضربه زدن به امت اسلامی استفاده می کنند.

حجت الاسلام طهماسبی در پایان بر بهره گیری بیشتر از برکات ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت: ماه رمضان فرصت طلایی پاک شده از معاصی و گناهان و نزدیکی به خدای متعال است، لذا باید از لحظه لحظه این ماه بهره برداری کرد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha