جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طلاب خواهر

حوزه/ طلاب، سربازان امام زمان (عج) در خط مقدم جبهه فرهنگی هستند، لذا باید با سلاح علم، آگاهی و معرفت وارد میدان تبلیغ معارف ناب اسلامی و ارزش های دینی شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ساری،خانم کبری طبری، مدیر مدرسه علمیه خواهران شهید مطهری(ره) تنکابن در نشست مبلغان این مدرسه، بیان کرد:  طلاب، سربازان امام زمان (عج) در خط مقدم جبهه فرهنگی هستند، لذا باید با سلاح علم، آگاهی و معرفت وارد میدان تبلیغ معارف ناب اسلامی و ارزش های دینی شده و در ماه مبارک رمضان فعالیتهای موثر تری را انجام دهند.

وی با اشاره به این که مردم تشنه علوم الهی هستند، افزود: باید جامعه را با علوم وحیانی و معارف مهدوی بیشتر آشنا کرد، در این صورت، از بروز بسیاری از احرافات جلوگیری خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران شهید مطهری تنکابن تصریح کرد: زکات دانش، نشر آن به دیگران می باشد؛ بنابراین مبلغین باید با کتاب آسمانی مانوس بوده و احکام دین، قواعد آن و تفسیر را دقیق مطالعه کنند وبا توجه به توانمندی خود و ظرفیت مخاطبان، آن ها را به مردم انتقال دهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد:  مبلغین در مسیری که انتخاب کرده اند باید ثابت قدم بوده و سعی کنند طهارت ظاهری و باطنی داشته باشند که اثرات آن موجب می شود تا انتقال علوم الهی برمخاطبان موثر واقع شود.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha