شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سیدسیف الله موسوی مدیر مدرسه علمیه مطلع الفجر شهرستان گیلانغرب استان کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مطلع الفجر گیلانغرب گفت: یکی از برنامه های ما در ماه مبارک رمضان، قرائت جزء خوانی قرآن کریم در مسجد جامع این شهرستان است که با استقبال خوب شهروندان این شهرستان روبرو شده است.

حجت الاسلام سیدسیف الله موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه» درکرمانشاه، اظهار داشت: رمضان، ماه برکت و ضیافت الهی است و انسان در این ما می تواند به خدوند خود نزدیکتر از قبل شود و درهای رحمت در این ماه، به روی بندگان مخلص پروردگار باز می باشد.

مدیر مدرسه علمیه مطلع الفجر شهرستان گیلانغرب در ادامه به برنامه های این مدرسه در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت:  این مدرسه در ماه مبارک رمضان برنامه های فراوانی در حوزه قرآنی ، فرهنگی و دینی برگزار نموده و یا در دست اقدام دارد.

وی ادامه داد: یکی از برنامه های ما در ماه مبارک رمضان، قرائت جزء خوانی قرآن کریم در مسجد جامع گیلانغرب است که با استقبال خوب شهروندان این شهرستان روبرو شده است .  از دیگر برنامه ها در این ماه، برپایی سفره های افطار در بین روزه داران در مسجد جامع این شهرستان است.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) و نیز قیام خونین پانزدهم خرداد ویژه برنامه هایی در مدرسه مطلع الفجر برگزار شد. همچنین  از دیگر برنامه ها در این ماه مبارک، می توان به مراسم گرامیداشت درگذشت حضرت خدیجه کبری(س)، ولادت امام حسن مجتبی(ع) و... اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha