جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جماعت دهشیر

حوزه / حجت‌الاسلام سید روح‌الله میر غفوری امام جماعت دهستان دهشیر از توابع استان یزد از نبود امکانات زندگی در این دهستان گلایه کرد.

حجت‌الاسلام سید روح‌الله میر غفوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، با اشاره به مشکلات مردم این خطه گفت: دهستان دهشیر یکی از دهستان‌های بزرگ و دارای ظرفیت بالای اقتصادی در استان یزد و دارای مردمانی ولایتمداری است که همواره دلدادگی خود را به‌نظام و انقلاب اسلامی در مراحل متعدد ثابت کرده‌اند.

امام جماعت دهشیر در ادامه افزود: این دهستان در این چند سال درگیر بسیاری از مشکلاتی است که باعث مهاجرت هرچه بیشتر مردم به مرکز استان شده و مشکلات متعددی را برای ساکنین ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه وضعیت درمانگاهی این دهستان را یکی از مهمترین مشکلات مردم این دهستان نام برد و عنوان کرد: وضعیت نامناسب درمانگاهی این دهستان یکی از اصلی ترین مشکلات مردم است به گونه ای که مردم برای کوچک‌ترین خدمات پزشکی خود مانند تزریقات و آزمایشات ساده که البته درگذشته برقرار بوده مشکل‌دارند و بایستی به مرکز استان و یا شهرستان های ههمجوار عزیمت نمایند.

حجت الاسلام میرغفوری تأکید کرد: این شرایط می‌طلبد که همچون گذشته که درمانگاه دهشیر بهیار داشته و خدمات درمانی را انجام می‌داده، اکنون هم بهیار به دهشیر اختصاص داده شود تا مردم در موضوع ساده‌ای چون تزریقات مشکلی نداشته باشند.

امام جماعت دهشیر تصریح کرد: مشکلات بهداشت و درمان دهشیر به اینجا ختم نمی‌شود و مردم این دهستان زمانی که پزشک به‌طور موقت هم حضور دارد با مشکل تهیه دارو مواجه هستند زیرا داروخانه‌این منطقه خصوصی است و همین موضوع باعث شده در بسیاری از مواردی که دکتر حضور دارد داروخانه بسته باشد و مردم نتوانند داروی خود را تهیه کنند و فاصله با مرکز شهرستان هم قریب با 70 کیلومتر است و همین موضوع نیز بر مشکلات و دردهای مردم این منطقه افزوده است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha