پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پاسخگویی به شبهات

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین بصیرت افزایی را از رسالت های مهم روحانیت خواند و افزود: طلاب و روحانیون در راستای آگاهی بخشی و بصیرت دهی به جامعه، رسالت سنگینی به عهده دارند، لذا باید با اشراف بر توطئه های دشمنان، به دانش روز مسلح و مجهز شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی، صبح امروز در جمع اعضای حلقه های صالحین طلاب بسیجی حوزه قزوین و ائمه جماعات مساجد این شهر، با اشاره به شبهه افکنی دشمنان، گفت: روحانیون باید با شناسایی شبهات، عالمانه به آنها پاسخ دهند.

وی، بصیرت افزایی را از رسالت های مهم روحانیت خواند و افزود: طلاب و روحانیون در راستای آگاهی بخشی و بصیرت دهی به جامعه، رسالت سنگینی بر عهده دارند، لذا باید با اشراف بر توطئه های دشمنان، به دانش روز مسلح شوند.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: امروز روحانیون باید با بهره گیری از منابع و مبانی دینی و تاریخ اسلام، سیره معصومین(ع) را برای آحاد مردم به ویژه نسل جوان تبیین کنند.

حجت الاسلام علی بخشی با اشاره به اعتماد عمومی جامعه به روحانیت، تصریح کرد: اگر روحانیون می خواهند تاثیرگذاری بیشتری در جامعه به ویژه بر روی نسل جوان داشته باشند، باید علاوه بر به روز بودن، مساجد را محور برنامه های فرهنگی و مذهبی قرار دهند.

وی بر ضرورت جذب جوانان به مساجد تاکید کرد و ابراز داشت: حضور جوانان در مساجد، آنان را در برابر معضلات اجتماعی و فرهنگی بیمه می کند، لذا مبلغان باید به این امر مهم واقف باشند و برنامه های متنوع دینی و قرآنی را به میزبانی مساجد برنامه ریزی و اجراء کنند.

مدیر مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان در پایان با اشاره به امنیت موجود در کشور، تصریح کرد: نعمت امنیت کشور خون بهای شهداست و باید قدر آن را بدانیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha