شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نشست صمیمی طلاب مدرسه علمیه بقیه‌الله اهواز با آیت‌الله موسوی جزایری

حوزه/ نشست صمیمی خانوادگی طلاب مدرسه علمیه بقیه‌الله(عج) اهواز با آیت‌الله موسوی جزایری، همزمان با دوازدهین شب از ماه مبارک رمضان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نشست صمیمی طلاب و خانواده‌های مدرسه بقیه‌الله اعظم اهواز با آیت‌الله موسوی جزایری در مسجد اعظم کلان‌شهر اهواز برگزار شد.

در این نشست صمیمی که در آستانه میلاد امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد، حجت‌الاسلام مالکی، مدیر مدرسه بقیه‌الله اعظم(عج) ضمن تقدیر و تشکر از حضور آیت‌الله موسوی جزایری، اظهار داشت: برگزاری این‌گونه مراسم‌ها اولاً سبب آشنایی خانواده‌های طلاب با یکدیگر شده و دوما کمک بسزایی در همراه شدن همسران طلبه در مسیر طلبگی‌شان می‌شود.

بنا بر این گزارش، آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در بخشی از این مراسم، به بیان خصوصیات یک زن نمونه پرداخت و گفت: در هر خانواده‌ای که یک زن شایسته و مؤمنه‌ای باشد، همه اعضای آن خانواده جزء بهترین بندگان خدا قرار خواهند گرفت؛ چراکه تربیت و فضای حاکم بر آن خانه، اسلامی و منطبق با آموزه‌های دینی خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه خانواده طلاب باید برای دیگر خانواده‌های جامعه الگو و سرآمد باشند، خطاب به اعضای حاضر در مراسم، تصریح کرد: برای اصلاح جامعه باید از خانه و خانواده خویش شروع کرد! پس در ابتدا عادات نیکو و شایسته را در میان اعضای خانواده خویش تقویت کنید و سپس به فکر تغییر صحیح در دیگر خانواده‌های ایران زمین باشید.

لازم به ذکر است، پیش از برگزاری این مراسم، ضیافت افطار رمضانیه با حضور جمع کثیری از روحانیون و خانواده‌هایشان برگزار و پس از آن کلیپی از سخنان رهبر معظم انقلاب پیرامون نحوه تربیت فرزند در خانواده پخش شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha