جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین نظری

حوزه/ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: ۲۸ خردادماه، مقارن با ۲۴ رمضان المبارک، دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان قزوین شروع به کار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عباس نظری در دیدار با اعضای دست اندرکاران نمایشگاه قرآن به اهمیت برگزاری این نمایشگاه اشاره وگفت:  ایرانیان و مسلمین جهان هرچه دارند از قرآن و اهل بیت (ع) است و برگزاری نمایشگاه در هر زمینه ای مناسب است، زیرا موجب اجتماع افراد می شود که می توانند اطلاعات خود را در زمینه موضوعات قرآنی بالا ببرند.

وی افزود:  نمایشگاه بین المللی قرآن کریم یک رویداد فرهنگی مناسب و مطلوب بوده و مسئولان این نمایشگاه در ماه مبارک رمضان که ماه نزول قرآن است، برنامه ریزی های مناسبی برای مردم متدین استان قزوین تدارک دیده اند تا مردم در یک فضای خوب و مناسب از برنامه های وسیع این نمایشگاه استفاده نمایند.

وی ادامه داد: در حال حاضر نمایشگاه قرآن جایگاه خود را در میان مردم یافته است و هر سال شاهد آن هستیم که بر تعداد علاقه مندان به قرآن و فعالیت های قرآنی افزوده می شود.

حجت الاسلام والمسلمین نظری با بیان اینکه عمل به قرآن بالاترین گنج در عرش است، تصریح کرد: قرآن کریم نسخه سالم زیستی انسان‌هاست و سعادتمندی انسان در پرتو عمل به قرآن رقم می خورد.

وی اظهار داشت: یکی از گام‌های مهم در بهره‌مندی از قرآن مجید، تدبر و اندیشه در آموزه‌های قرآن است، چرا که تدبر در قرآن و اندیشیدن در آیات خدا بهترین وسیله برای ورود به عمق پیام‌ها و پیامدهای آن است.

وی افزود:  هم‌زمان با ۲۸ خردادماه سال جاری و مقارن با ۲۴ رمضان المبارک، دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان قزوین شروع به کار خواهد کرد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha