جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مرکز تعلیمات اسلامی واشنگتن

حوزه/ مركز تعليمات اسلامى واشنگتن حادثه تروریستی تهران را محکوم کرد و گفت: دیو تروریسم یکباردیگر چهره منفور خود را نشان داد و این بار تهران را آماج حملات خونبار خود کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مركز تعليمات اسلامى واشنگتن حادثه تروریستی تهران را محکوم کرد و گفت: دیو تروریسم یکباردیگر چهره منفور خود را نشان داد و این بار تهران را آماج حملات خونبار خود کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بنام خدا

دیو تروریسم یکباردیگر چهره منفور خود را نشان داد و این بار تهران را آماج حملات خونبار خود کرد.

هنوز یکی دوهفته از رقص مضحک شمشیر حامیان تروریسم وهابی و تهدید ولیعهد حکومت آل سعود به کشاندن جنگ و خونریزی به داخل شهرهای ایران نگذشته و تنها ساعاتی پس از اظهارات تهدیدآمیز و هماهنگ شده وزیرخارجه وهابیت به لزوم تنبیه ایران بخاطر آنچه او دخالت در امور منطقه می نامد، جغدهای دست آموز و خون آشام آنها درس خود را به خوبی پس دادند و صدای انفجار بمب و شلیک گلوله و کشتار در تهران رابه گوش همه جهان رساندند.

انفجار در کنار حرم امام خمینی (ره) رهبر کبیرانقلاب اسلامی ایران و نیز کشتار ماموران حفاظت و مردم بیگناهی که برای گشایش کارها به نمایندگان منتخب شان درمجلس شورای اسلامی مراجعه کرده بودند و سرانجام، خودکشی وهلاکت و تخریب، این، همه فهرست شاهکار مزدوران بزدل و قاتل بود که البته به کارنامه ننگین وهابیت هم برگ سیاه دیگری افزود.

در گذشته هم ایران صحنه خودنمایی تروریسم هدایت شده و خشن و جنایکار قرارگرفت که با مقاومت جانانه و تنبیه بجا و بی محابای عاملان و آمران وقت، ریشه ترور درکشور را خشکاند. این ملت باصلابت این بارنیز بحول و قوه الهی خواهد توانست نیات شوم دشمنان و بدخواهان برای ایجاد تفرقه و ناامن سازی و تخریب و تجزیه ایران را در طفه خفه کنند و باتقویت همبستگی ملی و هوشیاری بیشتر، کابوس وحشتناک تروریسم را به رویای صادقه امنیت و آرامش برای همه و درتمامی منطقه بدل سازند.

مرکز تعلیمات اسلامی واشنگتن با محکومیت شدید اقدامات تروریستی اخیر در تهران و ابراز تسلیت به ملت مظلوم و مقاوم ایران و همدردی باخانواده شهیدان این رویداد تاسفبار، برای مجروحان و مصدومان، از درگاه خداوند بزرگ شفای عاجل آرزومنداست. والسلام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha