جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حوادث تروریستی تهران

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی با اشاره به لزوم توجه به هر دو جنگ سخت و نرم در شرایط امروزی، تروریست ها را افرادی دانست که از دین و انسانیت چیزی نفهمیده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، سید عبدالله ارجائی، در مراسم افتتاح مرکز تخصصی آموزش امر به معروف و نهی از منکر در مشهد، با محکوم کردن جنایت تروریستی امروز در مجلس شورای اسلامی و حرم امام راحل(ره)، تروریست ها را افرادی دانست که از دین و انسانیت چیزی نفهمیده اند.

دبیر ستاد امر به معروفو نهی از منکر خراسان رضوی افزود: حوادث تروریستی تهران نشان داد و ثابت کرد که فعالیت مدافعان حرم در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی نه تنها کاری عبث و بیهوده نیست بلکه جزء لاینفک دکترین نظام است.

وی با بیان اینکه امروز در کنار احترام به حرم اهل بیت(ع) باید با دشمنان این نظام در خارج از مرزها مقابله کنیم، تصریح کرد: با حوادث تروریستی تهران، دروغ بودن و ساده انگاشتن این مدعا که به دفاع سخت و تسهیلات نظامی نیاز نداریم، ثابت شد.

ارجائی در ادامه تاکید کرد: اگر دقیق بنگریم مدت هاست که جبهه جنگ دیگری به صورتی جدی تر، موثرتر، همه جانبه تر و با ساز و برگ جدیدتر برای این ملت و نظام گشوده شده که جنگ فرهنگی است و مقام معظم رهبری بارها تلاش کرده اند که دولت و ملت را به آن آگاه کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی راه های ورود به این عرصه را با توجه به دو امر نترسیدن و باورمندی دانست و توضیح داد: باید از ورود به این عرصه ابایی نداشته باشیم، زیرا از نظر علمی قوی تر از دشمن هستیم و باور این عرصه نیز دومین مسئله است که امروز همه و نیز مسئولان باید به این باور برسند که در این عرصه مانند جنگ سخت خطر وجود دارد.

وی، داشتن نیروی انسانی متناسب با این پیکار، مهمات و تدارکات لازم و نیز نقشه و الگوی مبارزه و کارزار را مهم خواند و گفت: جوانان پرورش یافته اندیشه های امام و رهبری در حوزه و دانشگاه به خوبی می توانند نقش افسران این کارزار را که با علم، عزت، خودباوری و تقوا مجهزند، ایفا کنند.

ارجائی با اشاره به اینکه در میدان جنگ فرهنگی، مهمات هم به اندازه کافی وجود دارد و باید متوجه استخراج و بکارگیری به موقع آنها برای رویایی جهانی باشیم، اظهار کرد: با این وجود بدون نقشه راه و برنامه حرکت، تلاش های ما خنثی کننده نخواهد بود که البته نقشه های برگرفته از الگو و تفکرات غربی و شرقی موثر نیست و الگویی ایرانی اسلامی نیاز داریم تا احتیاج داخلی را فراهم کند و پاسخگوی تهاجمات خارجی باشد.

انتهای پیام/313/25

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha