چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
بنیاد اسلامی اهل بیت در نیوزلند، نشست مبارزه با سرطان برگزار کرد

حوزه/ بنیاد اسلامی اهل بیت نیوزلند اخیرا یک نشست صبحانه روبان صورتی به منظور جمع آوری کمک‌های مالی برای بنیاد مبارزه با سرطان سینه برگزار کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از stuff، زنان بنیاد اسلامی اهل بیت نیوزلند در پاکورانگا، واقع در شرق آوکلند اخیرا یک صبحانه روبان صورتی به منظور جمع آوری کمک‌های مالی برای بنیاد مبارزه با سرطان سینه برگزار کرده است.

فضیلت رشید از معتمدین این انجمن، با ابراز خرسندی از این مراسم گفت: هدف ما از برگزاری این نشست، افزایش اطلاع رسانی و آگاه سازی بانوان جامعه بود. ما  همچنین قصد داشتیم اقدام به جمع آوری کمک‌های مالی در راستای یک هدف ارزشمند بکنیم.

رشید در ادامه گفت: برگزاری گردهمایی‌های مشابه برای افزایش آگاهی رسانی در رابطه با سرطان در میان زنان مسلمان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: طبیعت محافظه‌کار جامعه اسلامی می‌طلبد که زنان در انجمن‌های مشابه به بحث و یادگیری در این زمینه بپردازند و از خطرات سرطان سینه آگاهی پیدا کنند. ما قصد داریم در آینده نیز مراسم مشابهی با محتوای مرتبط با بهداشت، سلامت و تندرستی در جامعه برگزار کنیم.

هلن وانگ، از هیات مدیره سلامنت بهداشت منطقه‌ای نیز در این جلسه حضور داشت و این نشست با یگ گفتگوی کوتاه و جلسه پرسش و پاسخ به پایان رسید. در این گردهمایی 45 زن شرکت داشته و این گروه نزدیک به 467 دلار به منظور کمک مالی برای بنیاد سرطان سینه جمع آوری کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha