چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام اسماعیل قبادی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از فعالیت تبلیغی ۱۸۰۰ مبلغ در شهرها و روستاهای استان، در ماه رمضان خبر داد.

حجت الاسلام اسماعیل قبادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با تاکید بر بهره گیری از برکات ضیافت الهی، گفت: ماه مبارک رمضان، فرصتی بسیار مغتم از سوی پروردگار به بندگانش است که به اصل و فطرت خود بازگردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه این سازمان هر ساله در ماه مبارک رمضان و محرم و صفر فعالیت های تبلیغی فراوانی دارد، گفت: خوشبختانه امسال نزدیک به هزار و 800 مبلغ در قالب مبلغین برادر و خواهر به نقاط مختلف استان اعم ار شهرستانها و روستا اعزام شده اند.

وی ادامه داد: براساس آمارهای موجود این تعداد مبلغ بیش از 53 هزار و 970 نفر روز تبلیغ در این ماه مبارک در استان کرمانشاه انجام خواهند داد که نسبت به سال گذشته آمارها از افزایش این میزان خبر می دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: مبلغین بعد از همایش طلایه داران تبلیغ به نقاط مختلف استان شده اند و در حال حاضر مشغول تبلیغ و نشر معارف اسلامی و دینی در روستاها و شهرستانهای استان کرمانشاه می باشند.

وی با اشاره به اینکه از تعداد 1800 مبلغ ، 282 نفر آنها غیر مقیم استان می باشند، خاطرنشان کرد:  217  مبلغ و مبلغه جهادی به همراه 600 مبلغ مقیم و 700  نفر مبلغه مقیم در رمضان امسال مشغول امر مهم تبلیغ می باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha