جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله اعرافی - پیام

حوزه / مدیر حوزه های علمیه در پیامی، ضمن محکوم کردن جنایت تروریستی و شهادت جمعی از هموطنان بی گناه تصریح کرد: کشتن گروهی از مردم عادی و بیگناه، نشان از اوج درماندگی و حقارت صحنه گردانان اصلی این واقعه شوم، آمریکا واسرائیل وحامیان این گروه‌ها در منطقه دارد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» متن پیام آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه در خصوص جنایت تروریستی روز گذشته تهران و شهادت جمعی از هموطنان بی گناه از جمله روحانی جانباز و با اخلاص، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی تقوی، به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

بار دیگر دست خونبار و جنایت پیشه استکبار جهانی از آستین گروه تکفیری منفور منطقه سربرآورده،  شهر تهران، عاصمه ایران اسلامی را هدف منطق کورخود قرار داد و حادثه تروریستی حمله به مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی و یکی از ساختمانهای فرعی مجلس شورای اسلامی  را بوجود آورد.

این جنایت درشرایطی  رخ می دهد که  اوضاع  امروز منطقه به نفع ملت‌ها ی آزاده  و به ضرر قدرت‌های سلطه جو و پیاده نظام آنها، گروه‌های کوردل تکفیری و حامیان بی منطق و بزدل آنها رقم خورده  و آنان را  در آستانه نابودی کامل به دست پرتوان رزمندگان جبهه مقاومت  مردمی قرار داده است.

کشتن گروهی از مردم عادی و بیگناه، نشان از اوج درماندگی و حقارت صحنه گردانان اصلی این واقعه شوم، آمریکا واسرائیل وحامیان این گروه‌ها در منطقه دارد که به خیال باطل خود گمان می برند با ایجاد جو رعب و وحشت، ملت مسلمان ایران سرافراز را از مسیر نورانی انقلاب و حفظ  وحدت و یکپارچگی  دور خواهند کرد، غافل از آنکه ملت بزرگ ایران در برابر این هراس افکنی سازمان یافته، خم به ابرو نیاورده و خون شهیدان ترور، انسجام و اتحاد مردم را بیش از پیش استحکام بخشیده، روسیاهی و ذلت را  نصیب دشمنان این مرز وبوم می‌کند. 

اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی، شهادت جمعی از هموطنان عزیز و بی گناه، خاصه روحانی جانباز و با اخلاص، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی تقوی(ره) را  به خانواده‌های آنان تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال  برای شهدای عزیز و این شهید خدوم، مغفرت وآمرزش الهی و حشر با اهل بیت علیهم  السلام را طلب نموده، برای مجروحان این حادثه شفای عاجل وسلامتی مسئلت دارم.

 ضمن تاکید برلزوم حفظ هوشیاری، آگاهی و بیداری ملت سربلند ایران اسلامی نسبت به توطئه‌های شوم دشمن، از تلاش نیروهای انتظامی، امنیتی، اطلاعاتی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با تروریست‌های کوردل و برقراری آرامش  وامنیت در کشور قدردانی نموده، از همه مردم عزیز و مسئولان می‌خواهم با حفظ وحدت و یکپارچگی در صفوف متحد درمقابل دشمنان اسلام و ایران ایستادگی نمایند.

علیرضا اعرافی

مدیر حوزه های علمیه

خاطرنشان می شود: عملیات تروریستی روز چهارشنبه در تهران بیش از 50 کشته و مجروح بر جا گذاشت. داعش مسئولیت حملات تروریستی مزبور را بر عهده گرفته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha