پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام انوری

حوزه/ مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه تبریز از اجرای طرح های «مصباح الهدی» و «معراج مومن» با محوریت مسجد در این دانشگاه خبر داد.

حجت الاسلام محمد انوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، با اشاره به اجرای طرح های «مصباح الهدی» و «معراج مومن» در دانشگاه تبریز تصریح کرد: با اجرای این طرح ها مسجد دانشگاه به عنوان محور فعالیت های فرهنگی تبدیل شد که در طرح معراج مومن ۳۰۰ برنامه در مسجد و خوابگاه های دانشجویی برگزار شد.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه تبریز افزود: طرح مصباح الهدی نیز با هدف تقویت هیات شهدای گمنام دانشگاه اجرا می شود که در این هیات برنامه های هفتگی و ماهیانه اجرا می شود، در قالب این طرح ضمن دعوت از مداحان و سخنرانان برجسته، از بین دانشجویان نیز مداحانی تربیت شدند.

وی ادامه داد: در سبک زندگی اسلامی ایرانی نیز طرح «رمز پایداری» و «مطلع عشق» اجرایی شد، در رمز پایداری، فرهنگ سازی اصلاح الگوی مصرف مورد توجه قرار گرفت که طی فراخوان صورت گرفته ۱۰۰ طرح به دبیرخانه ارسال شد که مراسم اختتامیه این جشنواره به زودی برگزار و از ایده های برتر تجلیل می شود.

حجت الاسلام انوری با تشریح طرح مطلع عشق تصریح کرد: بیش از ۷۰۰ ازدواج دانشجویی ثبت شده در طی پنج سال گذشته در دانشگاه تبریز مورد به مورد بررسی شد که تنها هفت مورد از این ازدواج ها به طلاق ختم شده است.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه تبریز با تشریح اجرای طرح «مطلع عشق» عنوان کرد: آگاهی بخشی عمومی در زمینه سبک زندگی اسلامی ایرانی و برگزاری کارگاه های آموزشی از اهداف اجرای این طرح است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha