جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدافعان حرم

حوزه/ مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بهترین راه مقابله با دشمن، زمین گیر کردن آنها در خارج از مرزهای جغرافیایی کشور است، گفت: اگر لحظه ای از این موضوع غفلت کنیم، دشمن به جای اینکه در خارج مرزها باشد، به داخل ورود پیدا می کند و دست به جنایات می زند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام محمدولی عارفی صبح امروز در جلسه برنامه ریزی مراسمات ماه رمضان ضمن محکومیت حادثه تروریستی روز گذشته در ساختمان مجلس و حرم امام خمینی(ره) و تسلیت شهادت برخی از هموطنانمان در این حادثه، گفت: این حادثه به نوعی برای همه هشداری بود که مرزهای کشور را باید محکم تر کنیم.

وی با بیان اینکه اسلام تاکید زیادی بر روی توجه به مسائل امنیتی و عدم غفلت از دشمن دارد، گفت: دشمنان نظام و اسلام منتظر هستند تا از کوچکترین راه های نفوذ، برای ضربه زدن به نظام استفاده کنند، لذا نباید از مکر و حیله دشمنان غفلت کرد.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بهترین راه مقابله با دشمن، زمین گیر کردن آنها در خارج از مرزهای جغرافیایی کشور است، گفت: اگر لحظه ای از این موضوع غفلت کنیم، دشمن به جای اینکه در خارج مرزها باشد، به داخل ورود پیدا می کند و دست به چنین جنایاتی می زند.

حجت الاسلام عارفی با بیان این مطلب که گاهی از برخی افراد مطالبی شنیده می شود که می گویند ما باید تنها از مرزهای خودمان حفاظت کنیم و جان فشانی‌های شهدای مدافع حرم و یا توان دفاعی کشور را زیر سؤال می برند، افزود: این حرف ها خلاف عقل و دستور اسلامی است و قدرت دفاعی کشور باید همواره در سطح بالا حفظ شود.

وی با تاکید بر اینکه همه قوا در کشور طبق قانون اساسی زیر نظر ولی فقیه اداره می شوند، گفت: اگر کسی بخواهد جلوی اینها علامت سؤال بگذارد باید در ایمان او شک کرد.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی همچنین از اقدام قاطع نیروهای حفاظتی سپاه پاسداران و نیروی انتظامی در برخورد با تروریست ها و به هلاکت رساندن آنها، تقدیر کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که نماز عید سعید فطر امسال به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در مصلای المهدی بیرجند، اقامه خواهد شد، گفت: سخنران پیش از خطبه های نماز عید فطر، همچون سالهای گذشته حجت الاسلام والمسلمین اسدی است.

برپایه این گزارش، در این جلسه اقدامات هر یک از دستگاه ها برای برگزاری هر چه بهتر مراسم عید سعید فطر مشخص شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha