پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسینی - مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

حوزه/ مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دخالت عربستان در حادثه تروریستی تهران و همچنین همکاری منافقین با داعش زمینه ای را به وجود آورد که عده ای بزدل و خود فروخته، در یک اقدام کور تروریستی تعدادی از هموطنان عزیز را به شهادت برسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی حسینی، ظهر امروز درجمع  مردم روزه دار در مسجد المهدی(عج) مینو، با تسلیت به خانواده شهدای تروریستی اخیر گفت: خانواده شهدای عزیز این حادثه دردناک و ناجوانمردانه بدانند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همه نیروهای امنیتی و انتظامی انتقام خون بی گناه این عده از افراد را خواهند گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه جمهوری اسلامی از اول گرفتار حادثه تروریستی بود و17 هزار شهید در این مقطع تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی داده بود، نیروهای امنیتی و انتظامی در واقع از تخصص بالایی در زمینه مبارزه با تروریسم برخوردارند و بارها در این سالها نیروهای مزدور داعش و گروه های تروریستی را از مرزهای ایران به عقب رانده و یا دیگر افراد مرتبط با گروه های تکفیری داعش را در خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی رصد ودستگیر نموده اند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دخالت عربستان در حادثه تروریستی تهران و همچنین همکاری منافقین با داعش زمینه ای را به وجود آورد که عده ای بزدل و خود فروخته، در یک اقدام کور تروریستی تعدادی از هموطنان عزیز را به شهادت برسانند.

وی ضمن قدردانی از نیروهای امنیتی وانتظامی درخاموش نمودن این حادثه، بیان داشت: خوشبختانه امروز نیروهای اطلاعاتی، امنیتی ،انتظامی و سپاه پاسداران با اقتدار و با وحدت و همدلی، با هر تهدیدی از جانب هر کشوری و گروه های تروریستی، با قدرت مقابله و پاسخ دندان شکنی خواهند داد .

وی ادامه داد: عملکرد نهادهای امنیتی ایران نشان داد که جمهوری اسلامی در بحث امنیت ملی بسیار جدی است و در راستای تأمین آن از هیچ هزینه و اقدامی صرف نظر نخواهد کرد.

حجت الاسلام  حسینی در پایان گفت: البته این اقدامات تروریستی دلیل ضعف و ناتوانی گروه‌های تروریستی و حامیان بین‌المللی آنها است که در این اواخر در سوریه شکست خوردند و می‌خواهند ایران را که در واقع قطب و دژی قوی در مقابل این پدیده شوم می‌باشد، هدف قرار دهند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha