چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
فقرا - فقر - نیازمندان - محرومان

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه آیت الله اعتمادی(ره ) کاشان گفت: روحانیون و وعاظ براساس دیدگاه اسلام وسیره اهل بیت (ع) می توانند در منابر نسبت به تشویق افراد متمکن به آزادی زندانیان غیرعمد و دستگیری از نیازمندان نقش به سزایی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین میرسید حسن اعتمادی درگفتگو با خبرنگارخبرگزاری حوزه در کاشان با تبریک فرارسیدن میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع)، ماه مبارک رمضان را فرصت بسیارمناسبی برای کمک به آزادی زندانیان غیرعمد دانست و گفت: قطعا تلاش خیرین و کسانی که دورهم جمع می شوند تا گره ای از مشکلات مستمندان و یا زمینه آزادی زندانی غیرعمدی را فراهم کنند، کمتراز عبادت در این ماه مبارک نمی باشد.

وی، به پاداش بسیار فراوانی که براساس روایات و دستورات پیامبراکرم (ص) وائمه اطهار(ع) در کمک به فقرا ومستمندان اشاره کرد و افزود: اگر آزادی یک زندانی غیرعمد به خاطر قربة الی الله باشد، به زندگی انسان برکت می دهد.

تولیت مدارس علمیه آیت الله اعتمادی(ره) کاشان، نقش روحانیون در ترویج فرهنگ انفاق و دستگیری از مستمندان ا را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: روحانیون و وعاظ براساس دیدگاه اسلام وسیره اهل بیت (ع) می توانند در منابر نسبت به تشویق افراد متمکن به آزادی زندانیان غیرعمد و دستگیری از نیازمندان نقش به سزایی داشته باشند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha