شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نمایشگاه قرآن

حوزه/ اعضای فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی با حضور در بیست‌و‌پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن، از بخش حوزوی نمایشگاه قرآن بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، جمعی از اعضای فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی از غرفه های بخش حوزوی بازدید و در جریان روند فعالیت‌های این غرفه های متنوع بخش قرار گرفتند.

در این بازدید حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر، رئیس و همچنین زهرا سعیدی مباركه، سکینه الماسی،  فریده اولاد قباد، سیدجواد حسینی‌کیا، غلامرضا شرفی، سیدتقی کبیری و بشیر خالقی از اعضای این فراکسیون حضور داشتند.

طی این بازدید عباس نظری‌راد، مدیرکل ارتباطات و هماهنگی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به گسترش فعالیت‌های بیست‌و‌پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، اظهارداشت: کرد: امسال ربع قرن از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم می‌گذرد به همین دلیل سعی کرده‌ایم فعالیت‌هایی متنوع و متفاوت در این نمایشگاه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تا قبل از این نمایشگاه قرآن با ۱۰ بخش اداره می‌شد، افزود: امروز مفتخریم که اعلام کنیم به برکت قرآن و فعالیت‌های قرآنی این تعداد به ۲ برابر افزایش پیدا کرده است.

در ادامه فریده اولاد قباد ضمن تاکید بر ضرورت افزایش بودجه قرآنی و حمایت از فعالیت‌های قرآنی در کشور گفت: حمایت از فعالیت‌های قرانی با برنامه‌ریزی صحیح می‌تواند روند کاهش آسیب‌های اجتماعی را در جامعه افزایش دهد.

وی افزود: پرداختن به فعالیت‌های قرآنی در جامعه یک ضرورت انکارناپذیر است و در این زمینه باید همه دستگاه‌های فرهنگی، دولت و مجلس تمام حمایت خود را انجام دهند.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha