چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سید تقی کبیری

حوزه/ عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که مجلس باید به قوانین حوزه قرآنی توجه بیشتری داشته باشد، گفت: قطعا نمایشگاه های تخصصی تاثیر خود را در عموم جامعه خواهند داشت

سید تقی کبیری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، اظهارداشت: قطعا نمایشگاه های تخصصی تاثیر خود را در عموم جامعه خواهند داشت، خصوصا آنکه نمایشگاه قرآن در ابعاد متعدد نوشتاری، تصویری، کامپیوتری و ... برای نسل های جدید جزء ضروریات است. قطعا نمایشگاه های تخصصی تاثیر خود را در عموم جامعه خواهند داشت. خصوصا آن که نمایشگاه قرآن در ابعاد متعدد نوشتاری، تصویری، کامپیوتری و ... برای نسل های جدید جزء ضروریات است.

عضو فراکسیون قرآن، عترت و نماز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری نمایشگاه های متعددی که در کشور برگزار می شود افزود: فضای نمایشگاه قرآن می تواند برای افراد در سنین مختلف جذاب باشد. جوانان به مفاهیم قرآنی علاقه دارند از این رو، می توان مفاهیم قرآنی را همگام با تکنولوژی روز به جوانان ارائه داد که جذابیت این نمایشگاه را دو چندان می کند. بخشی از این کارها در نمایشگاه قرآن به صورت علمی و فنی اجرامی شود و تاثیرگذار خواهد بود.

کبیری درخصوص گذر ربع قرن از برگزاری نمایشگاه قرآن و تاثیری که در جامعه داشته است، گفت: طی سال های گذشته چندین بار برای بازدید از نمایشگاه قرآن آمده ام و فعالیت هایی در این حوزه انجام داده ام. هر سال که شاهد برگزاری نمایشگاه قرآن هستیم، از یک سو با استقبال بیشتر جامعه روبه رو می شویم و از دیگر سو با متدهای جدیدی که در نمایشگاه برگزار می شود همراه می شویم. تمام این امور سبب گرایش بیشتر به سوی معارف اسلامی خواهد شد.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس خاطرنشان کرد: اعتقاد من بر آن است که اگر بشود نمایشگاه را از حالت سنتی در آورد و به سمت روش های مدرن برد، طبیعتا با روحیات و علاقه جوان امروز ما همسوتر و متناسبتر خواهد بود.

وی افزود: اعضای فراکسیون قرآن، عترت و نماز در مجلس شورای اسلامی از بخش های مختلف نمایشگاه قرآن بازدید کردند و طی این بازدید به اهمیت و جایگاه نمایشگاه قرآن پی بردند، این امر سبب می شود تا در مجلس نسبت به قوانینی که در حوزه حمایتهای مالی و اعتباری قرآنی وضع می شود، توجه بیشتری داشته باشد. باید توجه داشت که نمایندگان عضو فراکسیون قرآن، عترت و نماز در مجلس شورای اسلامی از کمیسیونهای مختلف هستند و می توانند نسبت به اهمیت این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.

انتهای پیام 313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha