جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عباس حسن زاده رئیس شورالی عالی قرآنی افغانستان

حوزه/ رئیس شورالی عالی قرآنی افغانستان گفت: توجه به ارزشهای دینی از ضروریات جامعه افغانستان است چون فرهنگ دینی ما مورد هجوم کشورهای بیگانه قرار گرفته است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام عباس حسن زاده رئیس شورالی عالی قرآنی افغانستان در مراسم میلاد امام حسن مجبتی(ع) در مسجد جامع امام زمان(عج) کابل گفت: در این روز مبارک که سالروز میلاد سرور جوانان اهل بهشت حضرت امام حسن مجتبی(ع) است، شما جوانان باید مسئولیت خود به نحو احسن در جامعه انجام دهید.

به گزارش آوا، رئیس شورای عالی قرآنی افغانستان افزود: با توجه به اینکه ما در زمان غیبت کبری حضرت ولی عصر(عج) قرار داریم، یکی از مسئولیت های مهم شما جوانان اطاعت از نایب بر حق آن می باشد. در عصر حاضر، نایب بر حق امام زمان(عج) حضرت امام خامنه ای می باشد و اطاعت از ایشان، اطاعت از امام زمان(عج) است.

وی ابراز داشت:  امروزه جوانان و نوجوانان ما نیاز به ارزش های دینی دارند چون کشورهای غربی با همکاری مسلمان نماها میخواهند که فرهنگ بی بند باری را در بین جوامع اسلامی ترویج نمایند. باید سطح آگاهی دینی جوانان بالا برده شود تا جوانان بهتر وخوبتر از دین پیروی کنند.

* فرهنگ دینی مورد هجوم قرار گرفته است

وی اظهارداشت: امروز در افغانستان توجه به ارزش های دینی از ضروریات است، چون فرهنگ دینی ما مورد هجوم فرهنگی کشورهای بیگانه قرار گرفته است. اگر جوانان تشویق به فراگیری ارزش های دینی شوند، بهتر به دین علاقه پیدا می نمایند، وقتی که جوانان تشویق شوند مشکلات زیادی از جامعه کاهش خواهد یافت.

وی ابراز داشت: جوانان باید با مشت محکم به دهن کسانی بزنند که در مقابل ارزش های دینی ایستادگی می نمایند و در صدد ترویج فرهنگ بی بندباری می باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha