پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بیش از ۴۰ هزار کارت تبریک «ماه رمضان» به مساجد آمریکا فرستاده شد

حوزه/ مردم آمریکا کمپینی با عنوان «احتراما رمضان را تبریک می‌گوییم» راه اندازی کرده و تاکنون بیش از ۴۰ هزار کارت تبریک «ماه رمضان» را به مساجد آمریکا فرستاده‌‌اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از thisisinsider، مردم آمریکا در یک حرکت دسته جمعی و برای ابراز همدلی و همبستگی با مسلمانان، بیش از 40 هزار کارت تبریک «ماه رمضان» را به مساجد آمریکا فرستاده‌اند. این کمپین وحدت با نام «احتراما رمضان را تبریک می‌گوییم» ، در این ماه عزیز، کارت‌های تبریکی به تک تک مساجد در سرتاسر آمریکا ارسال می‌کنند.

به گفته برگزارکنندگان این کمپین، افزایش جرایم نفرت محور و اسلام‌هراسی در آمریکا آن‌ها را بر این واداشته تا به منظور نشان دادن همدلی و اتحاد با مسلمانان به چنین اقدامی دست بزنند. گفته می‌شود که تاکنون بیش از 40 هزار نفر از مردم آمریکا در این حرکت مشارکت داشته‌اند.

آدام گارنر مسئول این پروژه می‌گوید: من امیدوارم این کمپین پیام روشن و واضح ما را در حمایت از 3.3 میلیون همسایه مسلمان در سرتاسر آمریکا بفرستد. ما می‌دانیم که این حرکت ما مشکلاتی که مسلمانان در تمامی این کشور با آن‌ها روبرو هستند را برطرف نخواهد کرد، با این حال امیدواریم این پیام را به آنان برساند که یک توده مردمی قدرتمند در این کشور حضور دارد که حامی و پشتیبان آنان است.

گارنر همچنین امیدوار است از این طریق مردمی که شناخت درستی از ماه رمضان ندارند، با این ماه آشنا شده و اهمیت ماه رمضان در دین اسلام و فرای آن را درک کنند.

وی در این باره می‌گوید: من با اینکه مسلمان نیستم اما به رمضان علاقه دارم. و معتقدم رحمت و مهربانی، انسجام نزدیکی جامعه به همدیگر در این ماه چیزی است که همه ما باید آن را درک کرده و قدرشناس آن باشیم.

* نمونه هایی از کارت‌های تبریک ماه مبارک رمضان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha