پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام علی آذرشب

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر گفت: کارگاه تحلیل تست های روان شناسی و آموزش فنون مصاحبه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام علی آذرشب صبح امروز در جمع خبرنگاران هدف از انجام تست شخصیتی و هوش داوطلبان ورود به حوزه را دقت در جذب بهترین و کیفی ترین افراد برای ورود به حوزه عنوان کرد و گفت: این برنامه از سال گذشته شروع شده و نتایج بسیار خوبی نیز به دنبال داشته است.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر افزود: با دو تن از اساتید مشاور حوزه علمیه قم جهت برگزاری مصاحبه داوطلبان ورود به حوزه در تاریخ 10 الی 13 تیر ماه هماهنگی به عمل آمده و نتایج دو تست شخصیت و هوش با حضور خود داوطلب بررسی می شود. بدین منظور از حجج اسلام حصاری و حسنی نژاد جهت انجام مصاحبه دعوت به عمل آمده است.

وی، تعداد داوطلبان ورود به حوزه علمیه استان بوشهر را 250 نفر عنوان کرد و ادامه داد: اجرای این تست ها با توجه به شرایط سنی داوطلب صورت می گیرد و برای مقاطع سنی 17 سال به بالا و 16 سال به پایین نوع تست ها متفاوت است.

حجت الاسلام آذرشب با بیان اینکه این تست ها در مدارس علمیه استان انجام می شود گفت: جهت اخذ این تست آموزش های لازم به معاونان آموزش و تهذیب مدارس علمیه استان داده شده است.

وی به برنامه های آینده معاونت تهذیب حوزه استان اشاره کرد و بیان داشت: کارگاه تحلیل تست های روان شناسی و آموزش فنون مصاحبه برای مهارت افزایی اساتید مدارس علمیه استان در شهر مقدس قم، به مدت یک هفته از 24 الی 29 تیر برگزار می شود.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر افزود: با توجه به برگزاری این کارگاه برای اساتید مدارس علمیه استان در سال های آتی از ظرفیت اساتید بومی استان جهت انجام مصاحبه ورودی و تحلیل تست های روان شناسی استفاده می شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha