جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حوادث تروریستی تهران

حوزه/ مجمع مدیران حوره های علمیه و مدارس دینی هندوستان، با صدور بیانیه ای، حادثه تروریستی در ایران را محکوم و اعلام کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مجمع مدیران حوره های علمیه و مدارس دینی هندوستان متشکل از علما و شخصیت های حوزوی، با صدور بیانیه ای، حادثه تروریستی در ایران را محکوم کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وسیعلم الذین ظلموا ایّ منقلب ینقلبون

خبر شهادت مظلومانه تعدادی از برادران و خواهران ایرانی در ماه مبارک رمضان توسط تروریست های کوردل، همه مسلمانان و مردم آزاده جهان را سخت متأثر و متألم کرد. لازم می دانیم از جانب همه علماء، مدیران، اساتید و طلاب حوزه های علمیه هندوستان، شهادت این عزیزان را خدمت حضرات امام ولی عصر(عج) و نائب بر حق ایشان، خانواده های داغدار آنان و همه دلسوزان اسلام ناب و انقلاب تسلیت عرض نماییم.

بر همه روشن است این جنایت وحشیانه در آستانه پیروزی های جبهه مقاومت در عراق و سوریه و نابودی قریب داعش؛ با پشتیانی عوامل استکبار جهانی و حکّام مرتجع منطقه که این روزها با دشمنان قسم خورده اسلام هم پیمان شده اند با هدف ایجاد تفرقه و تضعیف برادری و اتّحاد در سطح جهان اسلامی طراحی و اجرا می شود؛ اما دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید بدانند که ما پیروان خط سرخ کربلا هستیم و تا آخر برای دفاع از آرمان های اسلام ناب محمدی(س) و مکتب ولایت در کنار ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) ایستاده ایم و هرگز در تصمیم و اراده خود متزلزل نخواهیم شد؛ بلکه راه خود را محکم تر و مصمّم تر از گذشته ادامه خواهیم داد و به فضل الهی این پرچم را به دست صاحب اصلی آن خواهیم سپرد و همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند: «چنین حوادثی هیچ خللی در اراده ملت و مسئولان بوجود نخواهد آورد و ملت ایران قدرتمندانه به حرکت خود ادامه خواهد داد و پیش خواهد رفت».

مجمع مدیران حوزه های علمیه و مدارس دینی هندوستان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha