پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رباب صدر خواهر امام موسی صدر

حوزه/ رباب صدر گفت: ما از پیگیری سرنوشت ربوده شدن و بازداشت امام موسی صدر و همراهان وی خسته نمی شویم و این مساله تا ابد برای ما مقدس خواهد ماند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، خانم رباب صدر خواهر امام موسی صدر و رئیس مؤسسات امام موسی صدر در شب گذشته در مراسم افطار سالانه مؤسسات امام موسی صدر گفت: ما از پیگیری سرنوشت ربوده شدن و بازداشت امام موسی صدر و همراهان وی خسته نمی شویم و این مساله تا ابد برای ما مقدس است.

وی افزود: ما در حال نزدیک شدن به چهلمین سالگرد ربوده شدن امام موسی صدر و دو برادرش شیخ محمد یعقوب و سید عباس بدرالدین هستیم و در این مناسبت بار دیگر از مسئولان می خواهیم آن گونه که شایسته است به این مساله رسیدگی کنند تا ما به دوستان خود برسیم و امام صدر و همراهانش آزاد شده و نزد خانواده و دوستان خود بازگردند و از سوی دیگر از دوستان امام صدر و تمام کسانی که ما را در راه پیگیری سرنوشت وی یاری می کنند تشکر می کنیم و از تمام کسانی که در این راه مانع تراشی کردند گلایه داریم و اکنون در این مناسبت، بار دیگر با امام صدر تجدید بیعت می کنیم و اعلام می کنیم تا آخرین نفس این مساله مقدس را پیگیری می کنیم.

رباب صدر ادامه داد: پنجاه سال پیش بود که امام صدر در راه تربیت انسان و ارتقاء و تکامل او گام برداشت و دغدغه او این بود که انسانها احساس کرامت کنند و برای برآورده ساختن نیازهای همدیگر تلاش کنند و بر این باور بود که اعتماد به نفس و دیگران می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند و عدالت و مساوات و صلح را ایجاد کند.

وی خاطر نشان کرد: ماه رمضان بهترین ماه است و این مراسم افطاری همواره بهترین مناسبتی است که در آن دور هم جمع می شویم. ما در اینجا به احترام انسان جمع شده ایم، همان انسانی که امام موسی صدر در کلیسا درباره آن صحبت کرد و انسان همواره به عنوان محور اصلی اجتماع ما است و از سوی دیگر اجتماع ما در این ماه مبارک ارزش مضاعفی دارد؛ چراکه موجب تقویت امید و روحیه همکاری در میان ما می شود و در اینجا از تمام کسانی که از لحاظ مالی یا با حضور خود به ما کمک کرده اند تشکر می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha