جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سرپرست حجاج ایرانی در نشست جامعه مدرسین

حوزه/ نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت در نشست جامعه مدرسین گفت: تمامی درخواست‌های جمهوری اسلامی ایران از جمله تأمین امنیت زوار و احترام کامل به آنها از سوی مسئولین عربستان برآورده شده است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر، نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی روز جمعه مورخ با حضور در جلسه شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن ارائه گزارشی در ارتباط با برگزاری مراسم حج سال 1396 و اعزام زائران ایرانی به بیت الله الحرام، از نظرات اعضای محترم جامعه مدرسین بهره برد.

بر اساس این گزارش: در این در این جلسه که به ریاست حضرت آیت الله یزدی و با حضور دیگر اعضای جامعه مدرسین برگزار گردید، ابتدا حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر گزارشی از پیگیری‌های حادثه مسجد الحرام و منا و مذاکرات با مسئولین عربستان مبنی بر برآورده شدن تمامی درخواست‌های جمهوری اسلامی ایران از جمله تأمین امنیت زوار و احترام کامل به آنها و انجام مقدمات برای حضور حجاج به سرزمین وحی با سفر کارشناسان مربوطه از جمله هتل، حمل و نقل، تغذیه و دیگر موارد ارائه کردند.

خاطرنشان می شود:در ادامه تعدادی از اعضای جامعه مدرسین ضمن تشکر از اقدامات انجام گرفته برای برگزاری این فریضه الهی، نقطه نظرات و تاکیداتی را در این زمینه ارائه نمودند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha