چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد

حوزه/ نماینده پیشین مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر خارجه کوچک عربستان در حالی به زعم خود از کشتار و بی‎توجهی به حقوق بین الملل در تاریخ ایران سخن می‎گوید که تاریخ کشورش، سرشار از لکه سیاه در زمینه دموکراسی، کشتار و جنایت در حق ملت‎های منطقه است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن تسلیت شهادت هموطنان ما به دست گروههای تروریستی داعش که با همکاری رژیم عربستان سعودی انجام شد، گفت: عربستان سعودی در حالی ایران را به حمایت از تروریسم متهم میکند که در بین افکار عمومی به عنوان پدر طالبان، القاعده و شریک صهیونیست‌ها شناخته میشود و نقش مستقیم در کشتارها در عراق، سوریه، یمن و حتی فلسطین و لبنان دارد.

وی افزود:  همکاری ایران با حزب الله لبنان برای مبارزه با تروریستها در حالی از نگاه عادل الجُبیر به منزله حمایت از تروریسم معنی میشود که عربستان سعودی، در جنگ 33 روزه در سال 2006 در کنار اسرائیل به عنوان مصداق عینی تروریسم دولتی در برابر حزب الله ایستاد و نظارهگر کشتار غیرنظامیان در این جنگ بود.

وی ادامه داد: همکاری چند بُعدی عربستان سعودی با رژیم اسرائیل، ظلم آشکار به ملت مظلوم فلسطین و حمایت از قتلعام آنان نیز به دست نظامیان و شهرک نشیان صهیونیست است.

عضو هیئت عالی حل اختلاف قوا خاطرنشان کرد: همکاری عربستان سعودی با تروریسم داعشی- تکفیری و صهیونیستی، بر کسی پوشیده نیست و هیچ رویکرد منطقی، رژیم سعودی را به عنوان حامی مبارزه با تروریسم نمیشناسد؛ چون عربستان، خالق گروههای تروریستی با نامهای القاعده، طالبان و امروز داعش و جبهه النصره است.

نماینده پیشین مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر خارجه کوچک عربستان در حالی به زعم خود از کشتار و بیتوجهی به حقوق بین الملل در تاریخ ایران سخن میگوید که تاریخ کشورش، سرشار از لکه سیاه در زمینه دموکراسی، کشتار و جنایت در حق ملتهای منطقه است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد با اشاره به واقعه تروریستی اخیر مجلس شورای اسلامی و حرم امام راحل (ره)، اظهار کرد: آن‌ها در این وحشی بازی که اخیراً در حرم امام راحل (ره) و مجلس شورای اسلامی انجام دادند، مانند منافقان عده‌ای بی‌گناه را به شهادت رساندند.

وی ادامه داد: ملت همیشه بصیر ایران اسلامی از اینگونه ترقی بازی ها که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی بود هیچ گونه ترس و واهمه نداشته و با اقتدار از امنیت ملی واین خاک مقدس دفاع خواهد نمود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha