پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تظاهرات در بحرین

حوزه/ شب گذشته شهرها و مناطق مختلف بحرین شاهد تظاهرات ضد آمریکایی و ضد آل خلیفه مردم بحرین بود. این تظاهرات ها در نهایت به سرکوب نیروهای امنیتی و درگیری مردم با این نیروها منجر شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، شب گذشته شهرها و مناطق مختلف بحرین شاهد تظاهرات ضد آمریکایی و ضد آل خلیفه مردم بحرین بود.

این تظاهرات بنا به فراخوان ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه و برای اعلام مخالفت با حضور نظامی آمریکا در بحرین و همچنین مخالفت با جنایت های آل خلیفه در الدراز صورت گرفت که با سرکوب نیروهای امنیتی آل خلیفه و شلیک گاز اشک آور به سوی مردم مواجه شد.

در نویدرات مردم این منطقه با حضور در خیابان ها خواستار برپایی نظام مردمی در بحرین و محاکمه خاندان آل خلیفه شدند که با سرکوب نیروهای امنیتی روبرو شدند و درگیری های شدیدی میان مردم انقلابی و نیروهای امنیتی رخ داد.

اما در منطقه العکر نیروهای امنیتی آل خلیفه به تظاهرات مردمی ضد آل خلیفه حمله ور شدند و درگیری های میان مردم و نیروهای مزدور آل خلیفه رخ داد که در جریان آن مردم به خودروهای زرهی حمله رو شدند.

اما در مناطق معامیر، المرخ، ابوصبیع، المقشع و سنابس، مردم با برپایی تظاهرات شبانه همبستگی خود را با شهدای انقلاب به ویژه شهدای الدراز اعلام کردند.

این تظاهرات ها نیز با سرکوب نیروهای امنیتی و ایجاد درگیری میان مزدوران آل خلیفه و مردم منجر شد و مردم با به آتش کشیدن لاستیک خودرو مسیرهای عبور و مرور را مسدود کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha