شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خدمات حوزه

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان آذربایجان شرقی از تحت پوشش قرار دادن هفت هزار و ۵۰۰ نفر از فرزندان و خانواده های طلاب این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام سید ابوالفضل موسوی مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان آذربایجان شرقی، ظهر یکشنبه، در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی بر ضرورت تقویت و غنی ‌سازی فعالیت ‌های فرهنگی کودکان و نوجوانان تاکید کرد و ابراز داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در غنی سازی اوقات فراغت نسل نو نقش ویژه ای دارد.

وی با اشاره به برنامه‌ های مرکز خدمات حوزه‌ های علمیه برای کودکان و نوجوانان عنوان کرد: هفت هزار و 500 نفر از خانواده ‌ها و فرزندان طلاب استان تحت پوشش خدمات حوزه های علمیه هستند که امیدواریم با همکاری کانون شاهد رشد و توسعه این فعالیت‌ ها باشیم.

مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان آذربایجان شرقی تولیدات فرهنگی کانون را برای کودکان و نوجوانان مناسب دانست و تاکید کرد: با امضای تفاهم‌ نامه همکاری، زمینه تعاملات این دو نهاد افزایش خواهد یافت.

همچنین هادی یوسف زاده مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی در این دیدار با تشریح برنامه ‌ها و فعالیت‌ های مراکز کانون در موضوعات متنوع فرهنگی، هنری و ادبی گفت: از مهمترین این برنامه ها در مراکز، اجرای فعالیت‌ های خاص اسلامی است و خوشبختانه به جهت شکل و نحوه اجرای آن ها، این‌ فعالیت ‌ها با استقبال کودکان و نوجوانان همراه بوده است.

یوسف زاده اجرای استانی طرح توسعه و ترویج فرهنگ نماز برای دومین سال متوالی، برگزاری کارگاه‌های ویژه قرآن و احکام، و برپایی نشست‌های تخصصی برای خانواده‌ها با موضوع حجاب و عفاف را از جمله برنامه‌هایی عنوان کرد که در سال جاری برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان آذربایجان شرقی با استقبال از همکاری‌های مشترک تصریح کرد: با اطلاع‌ رسانی مناسب فرزندان طلاب به عنوان مخاطبان فعالیت‌ ها و برنامه‌ های کانون حضور پرباری در مراکز فرهنگی هنری خواهند داشت.

همچنین بازدید از بخش‌ های مختلف مجتمع کانون تبریز و مرکز عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه‌ های این دیدار بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha