چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجاب و عفاف

حوزه/ مسئول بسیج جامعه زنان استان لرستان از برگزاری برنامه های متنوع در هفته حجاب و عفاف در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، خانم مریم سپهوند امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته حجاب و عفاف که با حضور نمایندگان نهادهای عضو کمیته حجاب برگزار شد، اظهار داشت: هفته حجاب از  از ۱۷ خرداد، آغاز و تا ۲۴ این ماه ادامه دارد که در آن برنامه های حجاب و عفاف با معرفی الگوی زن هم تراز انقلاب اسلامی برگزار می شود.
وی با بیان اینکه حجاب تنها مختص به زنان نیست؛ بیان داشت: امروز باید با روشنگری ابعاد مختلف حجاب برای همه اقشار، نسبت به ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه گام برداریم.
مسئول بسیج جامعه زنان استان لرستان با اشاره به تأثیر حجاب بر تحکیم بنیان خانواده تصریح کرد: بی شک ارائه برنامه های با محتوا در مورد حجاب می تواند در اشاعه این فرهنگ در جامعه موثر باشد.
سپهوند یا بیان اینکه در هفته حجاب و عفاف نشست ها و کارگروه های مختلف حجاب با حضور مبلغان و طلاب برای آحاد جامعه برگزار می شود، خاطر نشان کرد: راهپیمایی ۲۱ تیرماه با محوریت حجاب از برنامه های بسیج جامعه زنان در هفته حجاب و عفاف است.
سپهوند در ادامه از تولید برنامه برای شبکه های مجازی و بیان جایگاه حجاب و عفاف خبر داد و گفت:طلاب و مبلغان در تولید محتوای حجاب برای شبکه های مجازی نقشی پررنگ دارند.
در ادامه مدیرکل امور بانوان استانداری از برگزاری نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در هفته حجاب و عفاف خبر داد و بیان داشت:برگزاری کارگاههای آموزشی حجاب در مناطق حاشیه ای ،مسابقات کتابخوانی و نشست های پرسش و پاسخ از دیگر برنامه های هفته حجاب و عفاف در استان است.
خانم لیلا سلاحورزی در پایان بیان داشت:امید می رود دستگاههای عضو کارگروه حجاب و عفاف علاوه بر برنامه های درون سازمانی برنامه های قوی برون سازمانی را نیز را به مخاطبان ارائه دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha