پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله مصطفی علما

حوزه/ امام جمعه کرمانشاه گفت: قدرت جمهوری اسلامی ایران از همین مساجد سرچشمه گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در دیدار جمعی از روزه داران و جوانان مسجد «کوکب رشیدی» کرمانشاه با اشاره به اهمیت نوجوانان و جوانان در یک جامعه و کشور بیان داشت: جوانان از دغدغه های اصلی و مهم امام راحل و مقام معظم رهبری هستند و این نسل را سرمایه های آینده این نظام اسلامی می دانند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: متاسفانه عده ای تنها به سرمایه های مادی همانند نفت و گاز و... یک کشور نگاه می کنند در حالی که اینگونه نیست؛ آن سرمایه ای که ماندگار و تاثیرگذارتر است همین جوانان هستند.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: وقتی انسان می بیند که جوانان چه شوقی به مساجد و اماکن مذهبی دارند امیدی دوباره پیدا می کند؛ زیرا مسجد در دین اسلام به ویژه در دوران رسول اکرم (ص) یکی از مراکز مهم تصمیم گیری های مختلف و حل و فصل مشکلات مومنان بوده است.

آیت الله علما با اشاره به اینکه جوانان مسجدی از تربیت و منش اسلامی والایی برخوردار هستند، گفت: لذا با توجه به این امر از مسئولان و مدیران درخواست داریم به این امر توجه بیشتری داشته باشند و قدر این نعمت ها و سرمایه های با ارزش را بدانند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه وجود مساجد در جامعه اسلامی از اهمیت بسیار والایی برخوردار است، افزود: قدرت جمهوری اسلامی ایران از همین مساجد سرچشمه گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha