شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آمازون به فروش تیشرت‌های «فلسطین آزاد» ادامه می‌دهد

حوزه/ با وجود فشارهای وارد شده از سوی لابی صهیونیستی، فروشگاه اینترنتی آمازون همچنان به فروش تیشرت‌های « فلسطین آزاد» ادامه می‌دهد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از breitbart، با وجود فشارهای وارد شده از سوی لابی صهیونیستی و طرفداران رژیم اشغالگر قدس، آمازون همچنان به فروش تیشرت‌های « فلسطین آزاد» ادامه می‌دهد.

درحالی که دو فروشگاه اینترنتی «سیرز» و «والمارت» در پی تهدیدات صهیونیست‌ها مجبور شدند فروش تیشرت‌های «فلسطین آزاد» را متوقف سازند، اما سایت فروشگاه اینترنتی آمازون، فروش این کالا را که در دسته پرفروش‌ترین محصولاتش قرار دارد متوقف نساخته و آن را از فروشگاه خود حذف نکرده است. صهیونیست‌ها با انتقاد از آمازون تلاش کردند اقدام این شرکت را ضدیهودی جلوه دهند.

فروشگاه اینترنتی آمازون در کنار تیشرت‌هایی که روی آن‌ها واژه «فلسطین آزاد» نوشته شده، اقلام دیگری چون کلاه، پیراهن و گیره‌هایی به فروش می‌رساند که بر روی آن‌ها پرچم فلسطین و مشت‌های گره کرده دیده شده و توسط یک فروشنده ثالث برای فروش به اشتراک گذاشته شده‌اند.

آمازون پیش از این نیز کتبی در آمریکا و انگلیس به فروش رسانده بود که افسانه هلوکاست را زیر سئوال برده بودند. در این میان این دو کشور مدعی آزادی بیان با تصویب قانونی هر گونه اقدام برای زیر سئوال بردن هلوکاست را غیرقانونی اعلام کرده و فروش کتب مربوطه از آمازون را ممنوع اعلام کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha